Alla inlägg den 11 oktober 2018

Av Annie - 11 oktober 2018 08:38



     Alltså. Veckorna går så sjukt fort nu. Mitt liv i veckorna är äta, träna och sova ;)

      Och igårkväll vart det ett grymt bra ben & rumppass. Så bra det kändes efteråt


      Har utvecklat träningen mer nu. T ex så har jag börjat göra benböjen på ett ben-med vikter

      istället för på 2 ben. Stor skillnad. Så mycket jobbigare på 1 ben. Och jobbigt=bra ;)

      Även hittat på nya träningsövningar och fått massa inspo från youtube. Woop woop :)

  

   Men nu då?


     Ja nu sitter jag här med kaffekoppen och ska åka hemifrån om en halvtimme ungefär ;)

      Ta bästa bilen till arbetsträningen och sen är det ju Heeelg :)

 

     Ha en riktigt Bra torsdag kära Du :)

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018
>>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards