Direktlänk till inlägg 29 juni 2013

Vad har hänt sen sist? ....

Av Annie - 29 juni 2013 14:00

Ja vad har hänt sen sist? ...

Hade ju läkartid i onsdags och det gick bra. Skulle till läkaren för förlängning av sjukskrivning och så hade jag lite att fråga läkaren. Fick ju inte träffa "min" läkare då han var ledig, så fick träffa en för mig "ny" läkare. Det gick ganska bra, fick förlängning av sjukskrivning och svar på frågorna .

Fick dock inte sjukskrivningen med mig då på onsdagen, han sa att jag kunde komma och hämta den, dan efter på fm.

Så på torsdagen bar det av till Hc, skulle ta bussen men stod och väntade och väntade ... kom ingen buss, så vart lite irriterad. Sen kom jag på anledningen, det var ju buss-strejk !!

Så jag gick till och från hälsocentralen ( ca 8 km ) så det kändes bra! kom nåt gott utav den buss-strejken iaf ;-)


 

Min hälsocentral, kände mig såå nöjd efter promenaden!


Sen igår var en sorglig dag, då var det begravning för en fin människa!

Det var många tårar som fälldes i kyrkan, har varit riktigt ledsen över det ..

Det var så fint i kyrkan när prästen pratade men samtidigt så sorgligt.

Himlen har fått en fin ängel nu ....


Ja och idag är det lördag .. försöker att tänka på annat! ikväll ska vi nog grilla här hemma med några vänner. Blir trevligt att träffa dem!


Ska ta mellanmål och fika nu snart, blir gott!

Ta vara på dagen, man vet aldrig vad som händer imorgon eller i övermorgon ...


 



 
 
Izabell

Izabell

2 juli 2013 08:24

Det låter bra och vad härligt att du kan se det positiva i även jobbiga situationer:)

http://www.mysbella.blogg.se

Annie

3 juli 2013 13:07

Tack så mycket! ja man försöker så gott det går :-)
Det går upp och ner i humöret också precis som diskbråcket. Tack

 
Patricia

Patricia

3 juli 2013 11:09

Har man ingen direkt tid att passa så kan väl en sådan promenad vara skön, men det hade inte vart så kul om du hade haft bråttom och så går inte bussen på grund av strejk.

Begravningar är aldrig lätta:(

http://patriciac.blogg.se

Annie

3 juli 2013 13:03

Ja det är sant! hade jag haft en tid att passa så hade jag blivit irriterad haha :-)
Inte kul när man står och väntar på bussen och den inte kommer!

Nej så är det, denna begravning var extra jobbig då det var en person som låg varmt om hjärtat :-(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards