Direktlänk till inlägg 1 oktober 2013

Shopping och värk ....

Av Annie - 1 oktober 2013 16:40



Igår em hade jag lite ärenden, jag skulle bla till apoteket.

Var även till stadium för att kolla på sportbh och lite andra saker. Gäller ju att ha bra utrustning när jag ska köra min rehab ;-) Jag köpte 2 nya sportbhar, träningsmatta och även lätta vikter till mig.

Det var kul att shoppa, det var läängesen jag shoppade!

Tog även en fika på Coffehouse by george( rättstavat? ingen aning ..)

Kommer en fika bild här och en bild på vikterna ;-)


   

Lätta vikter till mig, måste vara försiktig när jag tränar min rehab!

Nöjd med mina köp ;-) Hoppas dem hjälper mig!

Sen när jag kom hem var jag Slut och hade ont, men det blev gjort i alla fall ......

Det krävs inte mycket tyvärr för kroppen när man har Diskbråck som jag har.


 
 
En plats i solen

En plats i solen

1 oktober 2013 19:31

Haha ja det känns betryggade och veta man har lite liv. Mitt FB går lite i perioder. ibland är jag där jämt ibland knappt... lite beroende på humör tror jag! :)

Aldrig fel med lite shopping :)

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Annie

2 oktober 2013 14:11

Ja eller hur! ;-)Så är det nog lite för mig med, men blivit mindre och mindre nog ganska less på fb. Är mer för instagram och twitter ;-)
nä det är ju alltid kul med shopping ;-)

 
Ida

Ida

3 oktober 2013 00:15

Kul med lite shopping. Bra att ha lite såna lättare grejer hemma när man tränar. :)

SV: Ja jag hoppas det blir fler såna kvällar. Jag kände mig dock lite bakis ändå...eller jag mest sliten. Trött i fötterna, lite hes och seg liksom. Men det blir ju så. Hihi! kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Annie

3 oktober 2013 12:33

Ja det är kul med shopping ;-)
Ja förstår det, det är kul med såna tjejkvällar! ;-)Ja det kan bli så, så har jag också känt förut trots att jag varit nykter;-)

Kram/

 
L

L

3 oktober 2013 10:39

Härligt med lite shopping! :) Tråkigt med värken,hoppas du inte har tokont nu!

http://www.inmyplace.bloggagratis.se

Annie

3 oktober 2013 12:35

Javisst är det ! ;-)
Ja det går upp och ner med denna värk.
Hoppas att inte du heller har så ont!

Kram/

 
Sofia

Sofia

3 oktober 2013 12:23

Oj vad trevligt med shopping! Tänkt länge att ja ska börja träna lite, har massa saker hemma till det men det kommer inte längre än en tanke, pust! :)

Sv: Jo det är väldigt bra, har inga akuta viktproblem så bara lite till övers så behöver inte stress gå ner då heller då går man så lätt upp det igen :)

http://bian.bloggplatsen.se

Annie

3 oktober 2013 12:37

Ja det är ju det ;-)
Ja det blir nästan som en livsstil, när man väl börjat så vill man fortsätta ;-) måste tänka på mina diskbråck bara och vad jag gör för övning ;-)
Vad kul att det går bra!

Kram/

 
Helen

Helen

7 oktober 2013 16:22

Jag har köpt samma träningssaker :D
Nu ska det bara komma till användning :D

http://heleeens.bubbleroom.se

Annie

8 oktober 2013 11:37

Jaha där ser man ;-) Jag har börjat använda mina litegrann ;-) Lycka till ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards