Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av Annie - 5 oktober 2013 14:39



Klädstil: Leggings, benvärmare och tjock kofta.

Lunch: Idag åt jag köttfärssås och spaghettti med sallad och Loka.

Dricka: Vatten till träningen och sen funlight med smak av hallon.

Väder:  Trök väder idag! Grått, trist och regnar här ..

Kaffe el Te? : Oftast kaffe, men har börjat dricka Te på morgonen.

Sommar el Vinter: Sommar! jag älskar värme!

Frukt?: Ja jag gillar frukt, äter det varje dag. Gärna ananas, mango eller liknande för det är så gott!

Mående: sådär .. har ont och värk. Mage krångel med.

Gillar: Bakning, träning, mode & kläder! Och djur ;-)

Favoritblomma: Rosor!

Fika: Ja, snart! Kaffe, funlight, frukt och morotskaka( som vi hade i frysen) ;-)

Serier: True blood, Greys anatomy, Sex and the city m.m

Bra filmer: History X( oerhört gripande och tragisk, men så bra med Edward Norton).

                      Livet från den ljusa sidan( så underbar film med bla Jack Nicholsson, Helen Hunt).

                      Nyckeln till frihet( med bla Morgan Freeman, fiktigt bra! )

Göra nu: Fika & tända ljus i soffan ;-)


 



Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards