Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av Annie - 6 oktober 2013 16:04


 

Har fortfarande ont i mina benhinnor, trist nog .. Så idag på fm blev det träningsövningar istället.

Tränade ben, mage och rumpa. bla Squatsen, har gjort squatsen ganska många veckor nu och det är super kul att jag börjar se resultat av dem. Börjar få mer lårmuskler och mer rumpa ;-) Och det gillar jag ;-)


Det kanske blir några fler övningar ikväll efter middagen, men då blir det i så fall andra övningar.

Om inte värken gör det omöjligt, få se hur det blir med det!

Men jag kämpar på och jag gör det jag kan! vill bli frisk ....

Jag ska göra mitt absolut bästa för att kunna bli frisk igen! Och kunna leva ett normalt liv, för det kan jag Inte med denna värk!


Ikväll ska jag se "Partaj" i alla fall, det börjar sändas nu igen. Såå roligt tycker jag! Då får man skratta ...

Christine Meltzer är så rolig tycker jag.


Ha en fin söndag! <3




Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards