Direktlänk till inlägg 7 januari 2014

Vilodag .....

Av Annie - 7 januari 2014 15:05

 

 

Idag har jag vilodag från min rehabträning/träningsövningar.

Det vart en Powerwalk på morgonen på 8 km, men ingen annan träning idag.

Min kropp ska få vila & återhämta sig idag. Det är viktigt när man tränar att också ha vilodag ibland. kroppen behöver vila mellan träningspassen också!

Kanske speciellt också för mig som är sjuk, så får jag inte överanstränga min kropp

och mina diskbråck.

 

Har förresten hört att det ska komma snö nu i slutet på veckan.

Får väl se om dem har rätt och ifall det blir vitt på marken.

Nu blir det en kopp kaffe hemma hos mig.

Ha det fint & var rädd om er <3

 
 
Ida

Ida

7 januari 2014 16:16

Vila är bra....ibland behöver man en del vila för att se sina framsteg. Jag är sjuk just nu så det är vila bara för min del.

SV: Ja att det är billigt behöver inte alltid betyda att det är sämre. :) kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Annie

7 januari 2014 16:37

Ja så är det, vila behövs det med ;-)
Ånej, vad trist :-( Krya på dig!!

Nej precis ;-) det kan vara billigt Och bra! ;-)
Kram/

 
luvcatz

luvcatz

7 januari 2014 18:44

Ja, att våga utmaningen o bli lite privat e en härlig känsla ;)

Jamen, jag hörde oxå på nyhtesmorron om ev. snö, men det skulle inte ligga kvar - kallt nu - mitt i vintern ;)

Bra där att du lyssnar till kroppen :)

http://www.luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

7 januari 2014 19:18

Ja verkligen ;-)
Trist att det inte skulle ligga kvar tycker jag, känns så grått och trist utan snö ;-)

Ja det är viktigt att göra spec med tanke på mina diskbråck.
kram/

 
En plats i solen

En plats i solen

7 januari 2014 20:17

Vilodagar är bra med, jag har haft lite för många såna! Hade tänkt börja nu, men då jag går på antibiotika får det vänta!

hihi ja det hör lite barndomen till och göra ett och annat hyss :)

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Annie

7 januari 2014 21:07

Ja det är ju det ;-)
Ja så är det!

Javisst ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards