Direktlänk till inlägg 23 januari 2014

Vänner .....

Av Annie - 23 januari 2014 18:08

 

 

Har träffat en tjejkompis idag och fikat med henne. 

Riktigt kul att ses och prata om mycket. Tjejkompisar är enormt viktigt, tycker jag.

Som sjuk och sjukskriven så är det väldigt viktigt att få lite av den sociala biten ändå.

Det var i allla fall superkul att ses<3

Hur har din dag varit? ;-)

 
 
Bella

Bella

23 januari 2014 19:07

Hej!
Jag bara tänkte om du någon gång vill bjuda hem kompisar så har jag ett tips! Kika bara in min blogg!

http://bellara.blogg.se

Annie

23 januari 2014 19:18

Hej :-)
Får kika in det sen ;-)

 
Lena i Lyckebo

Lena i Lyckebo

23 januari 2014 19:21

Jag har varit hemma hela denna vecka för ryggen är ond som bara den, halkade omkull förra helgen och då var det kört. I kväll körde jag min mamma till akuten för hon har haft näsblod hela dagen. Läkaren fixade detta galant...
Lena

http://lena-i-lyckebo.bloggplatsen.se

Annie

23 januari 2014 19:30

Vad jobbigt för dig, värk är så jobbigt :-(
Ånej halkade du .. hoppas det är lite bättre nu för dig! Hoppas det gick bra med din mamma.

Kramar/

 
Lena i Lyckebo

Lena i Lyckebo

23 januari 2014 19:22

Går det bra om jag sätter dig på mina länkar. Lättare att kika in då.

http://lena-i-lyckebo.bloggplatsen.se

Annie

23 januari 2014 19:31

Ja självklart går det bra! bara roligt om du vill göra det ;-)
Hoppas du mår lite bättre snart!

Kramar/

 
En plats i solen

En plats i solen

23 januari 2014 19:31

Bra och talande bild, så är det verkligen!

Ja, det är sjukt gott och enkelt och göra, så testa det, du kommer gilla det :)

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Annie

23 januari 2014 19:40

Tack, ja verkligen ;-)

Ja det såg jätte gott ut! får prova det vid tillfälle ;-)

 
Josefine

Josefine

23 januari 2014 19:48

Den bilden talar verkligen sanning,tycker också att tjejkompisar är riktigt viktiga!

Hoppas att du har haft en riktigt bra dag idag,kram! :)

http://www.nattstad.se/jossyyss

Annie

23 januari 2014 19:57

Ja jag gillar denna bilden! så sant ;-)
Tack! :-) Hade en bra dag med vännen ;-)

Kram/

 
luvcatz

luvcatz

23 januari 2014 21:25

Håller med dig, tjejkompisar é viktiga o ger en energi :)

Ja kattdjur e fascinerande, blir en del animalplanet här mé :)

Ha en fin kväll//kram

http://www.luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

23 januari 2014 21:27

Javisst är dem! jätte viktiga ;-)

Ja det är dem! där ser man ;-)
Tack ;-)
Kram/

 
Ingen bild

Bea

23 januari 2014 22:35

Jag har också haft en trevlig stund idag med en go vän! =)
Och jobbat...

Vänner betyder sååå otroligt mkt! Vet inte vad jag vore utan dem.

Kram från mig

beabloggar@bloggplatsen.se

Annie

24 januari 2014 08:25

Vad trevligt ;-)
Ja håller med, vänner är otroligt viktigt! :-)

Kramar Annie :-)/

 
Ingen bild

grodbebis

23 januari 2014 22:46

Min dag har varit helt ok :-)
Spin-off-blogg started nu också ;-)
Kram Nelly (som kysste en del grodor)

Annie

24 januari 2014 08:28

Men hej!

Det var ett tag sen ;-)
Vad kul att du startat blogg! vet inte vad spin-off-blogg är, men kul du är här :-)

Kramar/

 
grodbebis

grodbebis

26 januari 2014 17:51

Spin-off är typ fortsättning på den andra bloggen…(Där jag kysste några grodor..;-) nytt kapitel i mitt liv får ha en egen blogg med annat namn men jag vill knyta an till den gamla bloggen, därför kallar jag den för grodbebis :-)

http://grodbebis.bloggplatsen.se

Annie

26 januari 2014 18:17

Aha då förstår jag ;-)

jätte kul att du är här igen tycker jag! ;-)
Välkommen åter ! :-)
Ska bli kul att följa dig igen ;-)

Kram/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards