Direktlänk till inlägg 24 januari 2014

Träning klar ...

Av Annie - 24 januari 2014 11:00


Då var dagens träning klar. Blev träningsövningar/styrka för ben,mage, rumpa och lite rygg.

Har hittat en till, ny träningsövning nu som jag kör nu också.

På den övningen så tränar jag nedre delen av ryggen, rumpan och baksida lår.

Får sån lyckokänsla när jag tränar och blir så pushad av mina framsteg, även om det är små framsteg. Det här är nåt jag verkligen ska fortsätta med, så enormt taggad!

 

Nu ska jag dricka ännu mera vatten och så ska jag ta en bars.

Det här märket gillar jag så mycket, dem har flera som jag tycker om.

Det här är en av favoriterna Swebar med Fudge-crisp smak god och mycket protein.

 

 

 
 
Lena i Lyckebo

Lena i Lyckebo

24 januari 2014 11:43

Det är superbra att du tränar och stärker musklerna. Jag är mycket bättre...har bara "vanligt" ont igen, skönt.
Ha en fin fredag och tack för att du kikade in på min blogg.

http://lena-i-lyckebo.bloggplatsen.se

Annie

24 januari 2014 11:49

Tack, ja jag känner faktiskt att min kropp har blivit starkare och fått mer muskler och då blir jag ännu mer taggad ;-)bara viktigt att träna "rätt" för mig.

Tack, detsamma! Varsågod ;-) Tack själv! :-)

 
Theviking

Theviking

24 januari 2014 11:54

Härligt att kunna träna på morgonen. Själv så somna jag klockan 0400, så blir extra intag av kcal då jag känner att jag behöver energin. Kolla in min sida mot kvällen så finns där en text om sömn. Du får gärna nämna min blogg om du vill <3 haha. Ha den bästa helgen
/Oscar aka Viking

http://theviking.bloggagratis.se

Annie

24 januari 2014 12:02

Ja jag föredrar att träna på morgonen/fm.
Ja förstår det, man behöver ju energi :-)
Ja kanske det :-)Ja sömnen är ju riktigt viktig med ;-)
Tack, detsamma!:-)

 
Jess

Jess

24 januari 2014 13:07

Jag tycker du är jätte duktig. När jag gjort min op ska jag börja träna igen och du får gärna dela med dig av dina övningar :) Är lite avis på dig som kan äta dessa sk bars, jag är nöt och skaldjursallergiker så jag törs inte ens titta på en bars då dom flesta kan eller innehåller nån form av nöt.

Ha en underbar helg
Kram

http://attvaraannorlunda.bloggplatsen.se

Annie

24 januari 2014 15:28

Tack Jess för dem fina orden! ;-) det värmer ;-)
Jag delar gärna med mig och berättar vad jag gör för övningar, tycker bara det är kul att kunna inspirera andra människor vad gäller träning :-)

Aha, vad synd att du inte kan äta dem. Förstår det, nej då är det bäst du håller dig borta från dem.

Ha en fin Helg!
Kramar/

 
natalia

natalia

24 januari 2014 13:32

Heja heja heja dig!!
Kram
Ha en fin eftermiddag

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

24 januari 2014 15:29

Åh tack så mycket fina du!;-)
Detsamma till dig :-)

Kramar/

 
Ingen bild

Bea

24 januari 2014 16:19

Duktigt, Annie!!!=)
Ja, visst är det skönt att träna, endorfinkick!
Och det är en ljuvlig känsla när man är klar, avslappnad och känner att man verkligen jobbat med kroppen.
Önskar dig en fin helg!
Kram

Annie

24 januari 2014 16:26

Tack fina du! ;-) Ja det är ju det verkligen!:-)
Får sån härlig känsla efteråt, det är underbart!
Känns så bra ;-)

Tack! Önskar dig detsamma! ;-)
Kramar/

 
En plats i solen

En plats i solen

24 januari 2014 16:49

Ja jag vinner sällan så det är kul och vinna ibland, har ju en del tävlingar själv jag blir lagom avundsjuk på :)

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Annie

24 januari 2014 17:42

Ja det är kul att vinna! ja förstår det ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards