Direktlänk till inlägg 27 januari 2014

Måndag ...

Av Annie - 27 januari 2014 10:45


Hej på er <3

Jag kom nyligen hem från Hälsocentralen och sjukgymnasten. Blev groggy denna gång efter akupunkturen, men det är ett gott tecken. Jag slappnar vekligen av när jag får akupunkturen, tycker det känns så skönt efteråt.

Tog bilen till Hälsocentralen, det är så underbart med körkort!

(För er som inte vet, så tog jag mitt körkort i december. Närmare bestämt 9/12)

När jag ska nånstans nu tar jag alltid bilen , vilken frihetskänsla det är! Så skönt;-)

 

Nu blir det snart lunch och sen blir det träning. Har haft vilodagar från träningen lördag & söndag

då vi hade besök i helgen+ att det är viktigt med vilodag också när man tränar.

Nu ser jag verkligen fram emot dagens rehab/träningspass! Ska bli kul att träna ;-)

Bilder tagna från pinquotes.

 

   

 
 
luvcatz

luvcatz

27 januari 2014 18:23

Låter bra det där med akupunktur :)

Vilodag e viktigt - man ska lyssna till kroppen o idag säger min kropp att jag inte ska ut i snöstormen till itrim :-)

Ja de går bättre att träna med kompis, man lixom triggar varann :)

http://www.luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

27 januari 2014 19:11

Ja jag gillar akupunktur, jag slappnar verkligen av när jag får det och det är ju positivt ;-)

Ja det är ju det, kroppen behöver vila och återhämtning också! ;-)
Ja ibland kan det va så, man kan peppa varandra :-)

 
E B B A

E B B A

27 januari 2014 19:11

Sv; Tack :)

http://snorptorpan.bloggplatsen.se

Annie

27 januari 2014 19:12

Varsågod :-)

 
natalia

natalia

27 januari 2014 19:35

Tack fina du :)
Ja självklart kan du ha min blogg länk i din blogg, bara kul :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

27 januari 2014 19:44

Varsågod!
Vad bra ;-)

kram/

 
En plats i solen

En plats i solen

27 januari 2014 20:13

Visst är det underbart med körkort. Jag körde direkt och titta på fotboll när jag fick mitt, slapp cykla, men gud vad motion jag fick av vara kär i en kille som spela på landet :)

Ja, jag blir med paff att folk lägger ut så mycket bilder till höger och vänster... inte okej!

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Annie

27 januari 2014 20:25

Ja det är verkligen helt underbart med körkort!
Jag började också köra på en gång när jag tog mitt ;-) och jag kör varje vecka, det är ännu roligare att köra nu! ;-)

Ja det kan verkligen jag också bli .. nä det tycker inte jag heller!

 
Ida

Ida

27 januari 2014 23:10

Skulle vilja testa akupunktur. Har hört att det ska vara bra. :)
Skönt att kunna vara fri och slippa vara beroende av nån annan. Har haft mitt körkort i över 10 år och är jätteglad över det än.

SV: Jag försöker mitt bästa att inte jämföra mig med andra. Ibland går det, ibland inte. :p kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Annie

28 januari 2014 08:42

Ja jag gillar akupunktur, det gör ont närhon sätter i nålarna men efter ett tag släpper det och jag blir verkligen avslappad, får en skön känsla i kroppen också :-)

Ja det är så underbart med körkort! :-)
Ja så kan det vara.
Kram/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards