Direktlänk till inlägg 23 februari 2014

Kaffe är gott ...

Av Annie - 23 februari 2014 09:30


Har just ätit god frukost och druckit mitt morgonkaffe. Jag älskar kaffe, även på morgonen.

Idag har jag vilodag från min träning, det behövs vilodagar också ibland.

Om en stund ska jag klä på mig lite mer och gå ut och ta en powerwalk, härligt sätt få komma ut och få lite frisk luft. Vi har 5 grader här, så lite mildare nu.

 

Sen kl 13 ska jag titta på hockey-finalen Sverige-Kanada. Jag är ingen os-fanatiker men

bla hockey gillar jag att kolla på och så är det ju final dessutom.

Så då bänkar jag mig i soffan.

Vad ska du göra idag, denna söndag? ;-)

 

 

 

 

 
 
Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

23 februari 2014 11:08

Det är clip-on extensions. Både smidigt och osmidigt. Risken är nog att det mest kommer bli liggandes för mig, speciellt nu då det inte blev någon förlängning. Däremot sliter det ju inte något på håret som permanent hårförlängning gör.

Vilodagar behövs absolut!

kramar

http://sessie.se

Annie

23 februari 2014 11:23

Aha okej. Ja det har jag med haft! ;-)
Ja så är det. det är ju bättre på det sättet ;-)

Ja absolute det gör det:-)
Kram!

 
Alvis

Alvis

23 februari 2014 11:54

Hej! Vilken jättefin och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? KOLLA GÄRNA!!
Ha en bra dag, Kram! ^^

http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se

Annie

23 februari 2014 13:04

Hej och tack ;-)

Ja det ska jag göra sen ;-)
Kanske det ;-)

Tack,detsamma!
Kram/

 
natalia

natalia

23 februari 2014 13:42

För mig blie massa serie tittandes ;D
Vilken fin bild du fick med i inlägget.
Kram

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

23 februari 2014 13:47

Kul att höra ;-) serier är kul att följa ;-)
Tack fina ;-)
Kramar/

 
luvcatz

luvcatz

23 februari 2014 15:34

Låter som en härlig söndag!

Det blev en fika med en góvän o hockeyfinal med katten :)

Ja, Kizz o Abba - tidlösa :-)

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

23 februari 2014 15:42

Ja det var det ;-)
Låter härligt det med! ;-)

Ja verkligen, fortfarande bra! ;-)

 
natalia

natalia

23 februari 2014 16:40

Haha ja men ganska skönt en söndag dock blir det nog jobbigt nu när skolan börjar ;D

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

23 februari 2014 17:33

Ja skönt med en sån söndag ;-) Ja jag förstår att det känns segt att gå till skolan igen!

 
Lucydee

Lucydee

23 februari 2014 20:06

Härligt med en powerwalk :) för min del blir det att slöa som varje dag nästan pga smärtor :p

sv:Mitt är lite slitet också tyvärr därför jag la i mörkt också eftersom då syns det mindre :p haha
Men hade jag fått bestämma så hade jag säkert hållt på med att färga varje månad :p haha precis som man gjorde under gymnasiet :P

http://shawtygetloose.devote.se

Annie

23 februari 2014 20:42

Ja det är ju det! ;-)
Usch låter inge vidare :-(

Aha okej, ja förstår vad du menar ;-)
Ja helst hade man ju det om det gick ..
Kram/

 
Ingen bild

Bea

23 februari 2014 22:10

Kaffe är livet, jag är också en inbiten kaffekärring. =)

Mitt svarta guld, utan det skulle jag gå sovande gnm livet! ;/

Annie

24 februari 2014 08:21

Javisst är det ;-)Blir många koppar för mig! ;-)
Ja samma här ... ;-)

Kram/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards