Direktlänk till inlägg 8 april 2014

Mina drömmar

Av Annie - 8 april 2014 14:15


Ja idag är det vilodag, en riktig vilodag. Var ute en sväng på en powewalk på fm.

Annars har det varit en väldigt lugn dag. Men känner att jag behöver det också.

Varit ganska trött idag. Så skönt med en dag att bara vara och vila ...

 

Förut har man ju hört ordspråket "Inget ont som inte har nåt gott med sig".

Och nu förstår jag verkligen den meningen!

Hade jag inte blivit sjuk, hade jag nog inte blivit så intresserad av träning.

Är ju verkligen helt biten på träning och hälsa nu. Det började ju som ett måste

för mig, för att jag blev sjuk,  och nu är det ett stort intresse och min livsstil!

 

En annan sak också. Hade jag inte blivit sjuk hade jag kanske inte heller börjat drömma

om ett nytt yrke, och börjat tänka på om kanske studier är nåt för mig.

Så kanske att den här sjukdomen, på lång sikt, kan göra mig starkare!

För vet ni vad? .. Nu är det gjort. Jag har sökt till högskola nu till hösten.

Skickade in ansökan igår. Så nu ska betygen skickas in också.

Så håll tummarna för mig. Hoppas jag blir antagen. Det är nåt jag vill!

 

Min framtid. Mina drömmar. Mina nya mål i livet .....

 

 

 

 
 
jeljoh13

jeljoh13

8 april 2014 15:29

Vad roligt ! Grattis :D Vad ska du plugga till? :)

http://jeljoh13.bloggplatsen.se

Annie

8 april 2014 15:37

Tack så mycket! :-)
Det beror på om jag kommer in, men nr 1 är hälsopedagog! ;-):-)

 
Ida

Ida

8 april 2014 17:12

Ibland kan saker som händer i livet göra att det tar en plötslig vändning. Detta är ju något positivt! :) Skönt att du hittat något du gillar och trivs med.

SV: tack! Ska bli jättekul! I vilken stad har du varit med? kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Annie

8 april 2014 18:19

Ja det kan ju det verkligen :-)
Jaa det känns verkligen positivt! hoppas på att det går bra också ;-)

Varsågod ;-) Ja det är kul, lite som en folkfest nästan! :-)
Har varit med i vårruset i Sthlm och Gävle ;-)

Kram/

 
lev-i-nuet

lev-i-nuet

8 april 2014 19:10

Så BRAA inlägg!! Och bilden med, den säger så mycket :).

Håller mina tummar att du kommer in på den utbildningen du helst vill gå :)

Ta hand om dig Annie, härligt att se att det går så bra för dig.
Massa kramar! <3

http://lev-i-nuet.bloggplatsen.se

Annie

8 april 2014 19:14

Åh tack så mycket vännen!

 
luvcatz

luvcatz

8 april 2014 19:56

Skönt med en vilodag, o grattis till beslutet att plugga :)

Sv: Ja, du har rätt men jag anser nånstans att ungdomarna bör bli guidade o översedda av föräldrar eller vuxna så de inte läggar ut allt för jobbiga o privata saker -allt är en balans :)

Ha en fin kväll, kram :)

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

8 april 2014 20:09

Ja det var det :-) Tack så mycket ;-)

Ja så är det ju! :-)ja precis :-)
Tackar!
Detsamma :-)
Kram/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards