Direktlänk till inlägg 15 april 2014

Vänner ...

Av Annie - 15 april 2014 16:00


är verkligen bästa serien, enligt mig. Har spenderat lite tid med vänner

och fått mitt em kaffe. Även fast jag sett alla säsonger och avsnitt av den

serien så skrattar jag fortfarande. Så härlig serie- jag blir alltid på bra eller

bättre humör när jag sett den. Oavsett vilket humör jag är på innan.

Dem och deras repliker är så underbara! Älskar den serien ...

 

Idag är sista dan för att söka till högskola. Men det gjorde jag förra veckan ..

Så det är inskickat. Bara att hoppas nu på det bästa! Hoppas, hoppas!

 

På morgonen idag blev det rehabträning. Både styrka & kondition idag.

2 timmar totalt. Underbart ooch härligt.

Det är inte bara nåt jag måste och vill göra. Det är en livsstil! Min livsstil.

 


 

 
 
Life of Johanna

Life of Johanna

15 april 2014 19:32

domänman är att jag äger mitt bloggnamn själv och det är ingen annan som kan ha det :)

http://lifeofjohanna.se

Annie

15 april 2014 19:50

Aha okej då vet jag :-) ;-)

 
luvcatz

luvcatz

15 april 2014 21:07

Vänner är störtsköna, älskar alla dråpliga repliker o kan se om de hur många gånger som helst :)

Åh, jag håller tummarna, hoppas du får besked snart :)

Vad skönt att höra att det är fler som inte pyntar o påskpysslar - det viktiga är att få umgås med vännor o familj o njuta av ledigheten. Ha en fin kväll, kram!

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

16 april 2014 08:38

Javisst är dem. så bra! ;-)
Jag älskar också alla deras repliker så klockrena och underbara ;-)

Tack så mycket! tyvärr dröjer det innan man får svar. Tror man får svar juni el juli.

Ja här är en till ;-) Ja jag håller med dig verkligen! :-)

Tackar, Kram/

 
Ida

Ida

15 april 2014 21:12

Jag tycker också att Vänner är en jättebra serie! Den är tidlös på nått vis. Har alla säsonger på dvd. Brukar se några avsnitt på tv ibland. Alltid lika kul!;)

SV: Du är också duktig! :) Kramar

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Annie

16 april 2014 08:39

Javisst är dem! Så underbara ;-)
Ja jag älskar deras repliker! :-)

Tack så mycket! ;-)
Kramar/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards