Direktlänk till inlägg 19 april 2014

Min blogg ....

Av Annie - 19 april 2014 18:00


... ligger på topplistan, på flest kommentarer.

Skulle bara gå in och kolla på topplistan och där låg jag på plats 5. Kul!

Min lilla blogg på topplistan ... roligt ;-)

 

Här blir det en väldigt lugn påskafton. Har besvärats med en hel del värk

på em, diskbråcken som bråkar med mig.

Blir god middag om ett tag. Sen kanske True blood eller en film ikväll.

 

Ha en fin påskafton kära läsare!<3

 

 


 
 
Ingen bild

Bea

19 april 2014 20:04

Å, vad roligt! Grattis fina Annie! =)

Så tråkigt att du ska besväras av värk. =( Hoppas det blir bättre. Du ska se att din träning ger resultat, det gäller bara att va tålmodig å inte ge upp!!!
Tyckte det var så bra det där du skrev om i rampljuset tidigare, om att alla tycks tjata om att gå ner i vikt. Du tränar för att må gott o det tycker jag är toppen. Det är så det ska va!

Själv är jag lite likadan. Jag är inte direkt skadligt överviktig, men skulle lätt kunna gå ner fem kilo utan att dö. :) Det gör mig inte ett dugg om jag skulle bli smalare, men för mig är inte det där huvudsaken, heller. Träningen gör mig pigg o glad o jag måste va i form f att orka med mitt liv som ensam mamma.
Ha en forts fin påskafton, min vän!

Kram från Sola i Karlstad (som just nu skiner så glatt) :-)

Annie

19 april 2014 20:12

Tack så mycket Bea! :-)

Tack :-)
Ja det är trist med värken. Ja jag ger aldrig upp. jag fortsätter garanterat med träningen.
Den gör mig bättre, bara det att det tar så enormt lång tid att bli frisk(are).
Men det är som det är ..
Gäller att tänka positivt och framåt :-)

å tack för det! Jag tycker det är så tråkigt med all hysteri kring att gå ner i vikt och banta ... man lär ju också tänka, vad det sänder ut för signaler till dem yngre ..
Jag tycker man ska träna för att må bättre helt enkelt.

Det låter bra vännen! :-)
Tycker du har en bra inställning till träningen, önskar att fler tänkte som du gör :-)

Å vad härligt med sol ;-)
Kramar!

 
natalia

natalia

20 april 2014 11:53

Åh vad kul att ligga p¨å topp :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

20 april 2014 13:20

Ja sånt är kul!;-)

 
Micaela

Micaela

20 april 2014 12:47

Usch! Hoppas att värken går över! *styrkekram*

http://micaelahman.blogg.se

Annie

20 april 2014 13:21

Tack så mycket!
Kram/

 
Jess

Jess

20 april 2014 14:05

Grattis till topliste placering.
Inte kul att ha ont, hoppas det ger sig fort.
Ha en fortsatt bra helg.
Kram

http://attvaraannorlunda.bloggplatsen.se

Annie

20 april 2014 14:18

Tack Jess :-)
Tyvärr vill det inte ge sig riktigt,
diskbråcken som bråkar.

Tack så mycket :-)
Detsamma till dig! Kram/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards