Direktlänk till inlägg 20 april 2014

Omprioritera

Av Annie - 20 april 2014 15:30


Måste nog omprioritera.

Har haft mer värk/smärta den senaste veckan.

Kommer därför dra ner lite på min rehabträning.

Måste ha fler vilodagar och vila mera.

Kommer fortfarande göra min rehab och träning, men dra ner på det.

 

Så nu blir det vilodagar från min rehabträning i 3 dagar. Behöver det.

Nästa träning blir förhoppningsvis på onsdag.

Haft sån smärta idag. Då hjälper bara citodon. Och vila.

Och liniment på det onda. Linimentet är min vän idag.

Gäller att ta djupa andetag och försöka slappna av.

 

Är det någon som läser som har/eller haft Diskbråck?

 

Den friske önskar sig ofta flera saker.

Men den sjuke önskar sig bara en sak, att få bli frisk!

 

 

 
 
luvcatz

luvcatz

20 april 2014 15:47

liniment eller haru provat orudis eller voltarengel?

Hoppas du blir bättre fina du, ha en fin söndag :)

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

20 april 2014 16:29

Tack snälla för omtanken :-)
Har provat voltaren gel tidigare, men tyckte inte det hjälpte tyvärr.

Tack ändå :-)
Detsamma!
Kramar/

 
Ingen bild

Bea

20 april 2014 17:02

Å, du skriver rätt in i hjärtat... Så mkt man tar för givet i livet.
Vila lite emellanåt du fina. Jag önskar verkligen att du blir fri från din värk. Men du är en glad å positiv kämpe, det kommer du långt på, det vet jag! :)

Ha en forts skön påskdag i solen!

Varm kram

Annie

20 april 2014 18:36

Åh tack snälla! :-) ...
Ja det ska jag :-)

Tack snälla! det värmer ;-)
Ja det hoppas jag med! :-)
Tack för din fina kommentar ;-)

Detsamma!
Kramar/

 
jeljoh13

jeljoh13

20 april 2014 19:18

Har du provat att använda Linnex? Det brukar jag använda om jag har ont någon stans, eller som förebyggande innan ett träningspass. Funkar perfekt. Det bränner ordentligt och man blir oftast röd ett tag på området. Men det gör inget. Går bara att köpa över nätet. Jag beställde från den här sidan

https://www.medistore.se/sport-traning/kyla-och-varmebehandling/liniment-linnex-stick

Jag fick hem det redan dagen efter jag beställde det.

Om du inte har provat det, så kanske det kan hjälpa dig lite. Iaf ett tips :)

http://jeljoh13.bloggplatsen.se

Annie

20 april 2014 20:02

Nej just det linimentet har jag nog inte provat.
Kör med sasco liniment med aloe vera.
Så skönt att smörja på, det hettar rejält :-)

Tack för tipset! Ska kolla det :-)
Alla tips är välkomna.
Kram/

 
Life of Johanna

Life of Johanna

20 april 2014 20:35

Tråkigt du känt av din värk mer.. Hoppas omprioterandet hjälper dig :)

Ja det var super mysigt igår på balkongen

http://lifeofjohanna.se

Annie

20 april 2014 20:42

Tack :-) Ja det är trist.
Ja det hoppas jag med ..

Förstår det, såg så mysigt ut ;-)

 
Jess

Jess

21 april 2014 09:20

Jag hoppas verkligen din värk ger sig. Ett tips (som fungerar på mig iaf) är att använda heatlotion och sedan lägga lite plast över det i ca 30-60 min. För mig blir det hett som f-n och det svider lite men när det går ner på djupet får jag lindring. Använder det i min onda nacke samt handlederna och ryggen. Hoppas du får en bra dag. Kram

http://attvaraannorlunda.bloggplatsen.se

Annie

21 april 2014 14:12

Tack, det är envist det här.
Har provat ditt tips nu, på dan.
Heat lotion och plast plus vila :-)
Känns i alla fall lite bättre.
Fast det tar tid med dessa diskbråck.

Tack för tipset!
Kram/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards