Direktlänk till inlägg 24 april 2014

Torsdagen ....

Av Annie - 24 april 2014 15:15

..... började med nåt jag inte gillar. Det var nämligen dags för tandläkarbesök.

För en vecka sen så tappade jag en bit av en tand, så det var nödvändigt.

Det var värre med tanden än vad jag trodde.

Hade tydligen karies i tanden, på flera ställen. Tom ända ner i nerven ..

Så det vart lagat lite tillfälligt sen ska jag tillbaka dit och göra en rotfyllnad.

Det var tur jag inte visste innan hur pass dålig tanden var. Då hade jag nog nojjat mer.

Har lite tandläkarskräck. Är det nåt jag Inte gillar då är det tandläkarbesök ....

 

Nu är träningen klar också. Rehabträningen blev styrketräning och kondition idag.

Skönt att köra igång med styrketräningen igen, efter några dagars uppehåll.

Blev 45 minuter styrka och 45 minuter kondition.

Då jag börjar känna av benhinnan igen, så vart det mycket stretching efteråt.

 

 

 
 
natalia

natalia

24 april 2014 18:11

Med mig är det bättre men fortfarande inte på topp, men det löser sig nog som småningom :D Hoppas jag iallafall.
Har inte tränat på ett tag eller sen typ helgen då jag haft fruktansvärda besvär med huvudet men nu idag drog jag ut o sprang lite så det kommer nog fixa sig det med :D Sen så var jag ju hos läkaren och "brände" näsan för att få bort näsblodet.
Hur är det själv?

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

24 april 2014 18:29

Skönt det är bättre i alla fall. Hoppas du får må bra snart!

Nej vad jobbigt för dig! Hoppas du slipper dem besvären nu och att det blir bättre!

 
luvcatz

luvcatz

24 april 2014 20:31

Ogillas skarpt det där med tanden :/ Tråkigt o dyrt - urk!

Ja, de bästa minnena bär man juh med sig :)

Tack ha en fin kväll :-)

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

24 april 2014 20:47

Tack. Ja så är det ...

Ja så är det! :-)
Varsågod ;-)Tack :-)
Kram/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards