Direktlänk till inlägg 7 augusti 2014

Veckans 3:e träningspass ....

Av Annie - 7 augusti 2014 18:00


Efter gårdagens efterlängtade vilodag var det dags idag igen!!

Imorse körde jag igång igen. Efterlängat, kul och starkt var det! yeaa!

Veckans 3:e träningspass fyllt av styrketräning & kondition. 1,5 timme träning!:-)

Dream it. Wish it. Do it! Tro att du kan och du har kommit en bit på vägen!

Jag är starkare nu, än vad jag var för 6 månader sen. Och jag ska bli ännu starkare.

Det har jag bestämt! (Det hjälper att vara envis ibland .. ;-)

 

Ge aldrig upp. Du är värd det bästa. Jag har varit nere på botten, men jag är på väg upp.

Du orkar mer än vad Du tror! Jag lovar :-)

 

Rehab. Träning. Styrketräning. Kondition. Min resa!

 

 

 

 

 
 
luvcatz

luvcatz

7 augusti 2014 22:15

Härligt Annie :)

Sv, ja varför va nån annan än sig själv - skönt att vara så :)

http://www.luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

8 augusti 2014 09:42

Tack så mycket luvcatz! ;-)

Ja precis! :-)

 
Snöflinga

Snöflinga

7 augusti 2014 23:04

Grymt bra jobbat :) Heja, heja!

Högskoleprovet tänkte jag göra, men jag väntar till i vår så min hjärna hinner bli lite mer normal först :) Jag kommer vara SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nervös innan :D

http://snoflinga.blogplatsen.se

Annie

8 augusti 2014 09:44

Tack så mycket snöflingan! ;-)

Aha :-)Samma här, så nervöst ;-)
Jag ska prova och göra i höst, så lär nog plugga innan :-);-)

Kramar/

 
Ingen bild

Bea

7 augusti 2014 23:56

Hej du goa!

Som vanligt lika inspirerande!

Du har en sådan härlig energi så det är inte sant!
Det där med att "frågar du inte är svaret alltid nej" är så klokt. Man måste alltid våga för att vinna och ibland får man va beredd att slås ner men alltid resa sig upp igen. Aldrig nånsin ge upp!!!
Det kör vi på, Annie! :)

Hoppas du mår gott o det verkar det som du gör.

Varma kramar <3

Annie

8 augusti 2014 09:47

Hej vännen :-)

Tack så mycket fina du ;-)
Åh tackar, glad jag blir! :-)

 
jeljoh13

jeljoh13

8 augusti 2014 10:15

Bra inlägg med pepp :)

http://jeljoh13.bloggplatsen.se

Annie

8 augusti 2014 11:44

Tack så mycket! ;-)

 
Life of Johanna

Life of Johanna

9 augusti 2014 11:49

Skönt när man märker skillnaden träningen gör för en

http://lifeofjohanna.se

Annie

9 augusti 2014 12:03

Ja verkligen! Känns så bra! ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards