Alla inlägg den 30 augusti 2014

Av Annie - 30 augusti 2014 18:30


Hej kära blogg-vänner och läsare!<3


Idag gjordes veckans 5:e och sista träningspass. Så grymt bra! Nöjd tjej nu ;-)

Pass med STYRKETRÄNING och PILATES idag. Tränade mage, rygg och armar 1 timme.

Sen efter det jogging 4 km. Wow, det var framsteg för mig.

Inte pw utan jogging 4 km. Kände jättebra! Inte jätte mycket men jag är NÖJD. Helt klart!

 

Jag har en tanke i mitt huvud. Den kom idag ..

Jag vill och tänker anmäla mig till lopp när jag blivit ännu bättre på konditionen!

Inte vilket lopp som helst heller .. Jag vill delta i TOUGH VIKING nåt år!

Kanske nästa år om det går. Tough viking går i Sthlm. Idag gick årets Tough viking av stapeln ;-)

Ett riktigt fighting-lopp är det .. 1,5 mil i terräng med lera och hinder.

Det skulle vara grymt! Vilken motivation ;-)

 

Hoppas du har en fin lördag! ;-)

 

 

Pepp. Motivation, Träning och Styrka!

 

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards