Alla inlägg den 11 december 2014

Av Annie - 11 december 2014 19:12

 

  

 

        Ja idag var det dags för träning. Mitt favoritpass när det gäller träning, nämligen styrketräningen!

        Styrketräningen är den träningsform som jag gillar ALLRA mest.

        Får så otroligt mycket boost, endorfiner och lyckliga känslor i kroppen av styrkan.

        Även om jag tränar styrkan för det fysiska i första hand, så gör det så Otroligt mycket

        för det psykiska också! Bästa passet idag, nämligen ben och rumpa ;)

        Mycket squats och utfall, vikter och glädje!

        Tränar du, i så fall vilken är den träningsform som du gillar mest? :)

 

       Ps. Svaren på frågestunden kommer upp på bloggen på lördag! Så vet ni ;) ds.

 

                Kram på er fina läsare och bloggare därute ****

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards