Direktlänk till inlägg 25 mars 2015

Skinga tankarna med pluggande

Av Annie - 25 mars 2015 15:30


    

          Fortsätter plugga och läsa inför tentan. Gillar verkligen detta ämne.

          Känner att jag brinner mer och mer för detta. Hälsa, träning, kost, sjukdomar och allt som hör dit.

          Så intressant det är* Intresset att motivera andra växer också mer och mer.

          Tycker denna text är riktigt bra! Ligger mycket sanning i den också.

    

          Tentan är på måndag och högskoleprovet är nu på lördag. Ser mer framemot tentan än högskoleprovet

           om man säger så :) Lägger tid på högskoleprovpluggandet också, men jag hinner inte/kan inte

           köra på för mycket heller. Anstränger jag kroppen och värken FÖR mycket-så får jag mer ont ..

           "Detta att inte göra för mycket". Gah ... Ni som lever med värk, vet vad jag menar.

           Jag är ambitiös och vill mycket. Men jag måste stoppa mig själv då och då. För ambitiös?

           För mitt eget bästa? Fast ändå inte, jag gillar att vara ambitiös också. Det är ett gissel ibland.

 

           Har ploppat upp lite andra hinder i vägen denna vecka också. Känner jag.

           Yttre omständigheter och ett annat slags "ont". Har fått ont på ett annat ställe ..

           Det har inte med värken eller diskbråcken att göra utan är nåt helt annat.

           Och det gör mig ganska tankspridd känner jag. Är inte riktigt mig själv på grund av det.

           Jag kan lättare hantera min diskbråcksvärk, detta går inte lika bra.

           Ska kollla upp det nästa vecka i alla fall. Måste det.

           

 
 
Linn♡

Linn♡

25 mars 2015 15:41

Åh vad bra att det är ett område som du brinner för! ♡♡ Lycka till med tenten och högskoleprovet, och såklart med pluggandet fram tills dess!!
Annie, du är verkligen såå duktig! Jag hade sagt det innan, jag vet, men det stämmer verkligen! Man ser hur mycket du kämpar<3

Hoppas allt är bra med dig!
Massa kramar♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Ida

Ida

25 mars 2015 19:20

Hoppas inte att det där onda är något allvarligt. Ta hand om dig! kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

 
vivi

vivi

25 mars 2015 19:27

Man behöver inte alltid vara duktig, det är lätt att hamna i duktiga flickan syndromet, jag vet ...är expert på det ;)
Så försök att inte ta på dig förmycket nu och ta en sak i taget. Ta hand om dig <3
Kramar!!

http://www.missvivis.se

 
Linn♡

Linn♡

25 mars 2015 19:46

Sv; hahah ja ebay är sååså bra♡♡

Åh vad fint sagt av dig, blir så glad! Hoppas verkligen att du mår bra snart fina du♡
Jo med mig är allt bra, tackar som frågar:))
Kramar!

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Ida

Ida

25 mars 2015 20:03

SV: Ja det är säkert minst lika kul. Det jag gillar mest med att vara fadder egentligen är att få följa med i deras utveckling och se dem växa upp! :) Kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

25 mars 2015 21:47

GUD VAD DU ÄR DUKTIG SOM PLUGGAR SÅ SJUKT MYCKET!
Du inspirerar!! Heja! :D

http://nouw.com/nataliatrojan

 
Malin Lindgren

Malin Lindgren

25 mars 2015 23:39

Lycka till med tentan :D
Klok text i bilden ju!

http://malinviola.blogg.se

 
Ida

Ida

26 mars 2015 12:00

SV: Ja det blir ju kanske mer på en vuxen nivå nu. Man får ett helt annat utbyte. :) Kul! :D kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

26 mars 2015 17:28

Allt bra ? :)

http://nouw.com/nataliatrojan

 
natalia

natalia

26 mars 2015 17:49

Kramar till dig <3

Inte på topp här heller...motivationen är borta o huvudvärken är o hälsar på..

http://nouw.com/nataliatrojan

 
Emm

Emm

26 mars 2015 20:44

Lycka till med högskoleprovet! Det klarar du galant! Kramar

http://www.emelisian.bloggplatsen.se

 
Sofia

Sofia

26 mars 2015 22:21

Du får säga till om du provar det, va du tyckte :D

Kramis

http://bian.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

26 mars 2015 22:31

Hur har din dag varit? Och hur mår du? ♡♡
Hoppas allt är bra!

Massa kramar till dig:))

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Mia

Mia

27 mars 2015 01:42

Är en gift mamma och har två barn och vi bor på landet. Är 44 år.

Ni kommer att få följa mitt liv som att vara annorlunda med diganoser m.m & mitt liv. Jag är född -70, lever med min man och 2 barn, 6 hundar, Hundar är mitt liv, Utan dessa underbara varelser vore inte livet ett liv.

Jag är en person som har svårt att möta ensamheten och inte ha någon att bolla mina tankar med. Jag behöver ha någon som orkar lyssna. Jag har vänner som jag känner jag inte vill tära på mer. De är vana vid mitt glada jag och det känns att jag vill kunna prata med människor som inte har förutfattade meningar och samtidigt kan ge mig perspektiv på mina tankar och funderingar.

Vad jag gör på min fritid!
Jag tycker om att hitta på saker på min fritid som allt från att träna, kolla film, äta något gott, åka någonstans, bara vara, ut i naturen, fiska, vad som helst helt enkelt. Det finns inget jag inte kan tänka mig att göra. Tycker om när det händer något eller inte på rätt sätt.

Om den jag söker!
Jag söker den som är villig att förstå, som har en drivkraft och är ärlig i sina avsikter och som kan värdesätta utbytet av tankar och goda råd. Någon som är rak och intresserad av att ge och ta.
Vad vill jag göra med dig
Det är svårt att säga, beror alldeles på personen i fråga. Ibland är det tillräckligt att prata, ibland att göra något roligt eller intressant. Sådant visar sig efterhand.

Vilken kontakt är jag öppen för IRL - Träffas och umgås, Brevkontakt här på sajten, Chatt, Träffas på tu man hand, Träffas flera och hitta på nåt kul
Etniskt ursprung Europeisk
Önskad relation Vänskap, Endast vänskap, Onlinevän / Chattvän

Läs gärna min blogg:

miamiamia.bloggplatsen.se

http://miamiamia.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

27 mars 2015 02:08

Förstår precis det du säger. Jag är också ambitiös och vill för mycket. Och för det blir jag straffad. Får ont och besvär.

Men värken får inte stoppa oss :)

Det är precis som man lär sig att leva med krämpor och när något nytt tillfaller så blir man tokig på det! Jag hoppas verkligen att det inte är något allvarligt och att du får den hjälpen du behöver!:)

Sv: tack så jättemycket för omtanke, stöd och ert synsätt på vad som har varit en enda lång mardröm.

Jag har först nu insett hur sjuk mitt ex verkligen är. Hur desperat han är, att vem som helst som nappar på hans erbjudande duger.

Hans enorma bekräftelsebehov som en narcistisk player.

Han visade sitt rätta jag imorse och jag skrev hur jag kände. Han svarade inte och kommer inte göra det heller.

Tror aldrig han blivit så här ratad för. Jag hoppas detta var sista gången och skulle det hända igen så kommer jag aldrig svara :)

Många varma kramar

http://overleva-uretrit.bloggplatsen.se

 
Life of Johanna

Life of Johanna

27 mars 2015 08:47

Tror du skulle göra dig riktigt bra inom något med hälsa :)

Massor med plugg för din del nu kram

http://lifeofjohanna.se

 
Emm

Emm

27 mars 2015 12:26

Kikar in och säger trevlig helg!!! Kram

http://www.emelisian.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards