Direktlänk till inlägg 9 september 2016

Bloggfrågor ....

Av Annie - 9 september 2016 19:30


  1. Namn?  Annie ..
  2. Stjärntecken? Oxe ..

  3. Tre rädlor som du har? Ormar, höga höjder och förlora mina nära & kära ..

  4.Tre saker som du älskar? Att skratta, få andra att skratta och må bra ..

  5. Fyra avtändande saker enligt dig? Ego-människor, svettlukt, hårig rygg & nätbrynja haha ..

  6. Har du lärt dig ett nytt språk? Inte sen skolan ...

  7. Din sexuella läggning? Är hetero ...

  8. Hur lång är du? 164 cm ...

  9. Vad saknar du just nu? En värkfri dag ..

  10. Din favoritfärg? Svart, blått och rosa ...

  11. Skostorlek? 38 ...

  12. Hårfärg? Blond. Dock inte äkta blondin haha ...

  13. Favoritfärg på kläder? Blått,svart, vitt ..

  14. Meningen bakom ditt alias(bloggnamnet) ?  Tja mitt namn är ju annie, så tycker det är ett passande namn ..

  15. Favoritfilm? Finns så många bra filmer jag sett. Bla "The call" med Halle berry ...

  16. Din relationsstatus? Sambo ..

  17. Tatueringar/piercingar? Nope. Det är nåt som andra har ...

  18. Bor du med dina föräldrar? Nej! tack och lov ... ;)

  19. Längtar du till något? Ja ..

  20. Din konstigaste talang? Haha. Brukar "vända" på ordspråk och hitta på egna ...

  21. Har du några konstiga fobier? Lite tvångstankar ..

  22. Favoritdjur? Katt ..

  23. En bra blogg du följer? www.deninrekampen.bloggplatsen.se

  24. Har du rökt? Har provat i yngre dar ..

  25. Druckit alkohol? Ja ..

  26.Är du vegetarian? Nej ..

  27. Varit utomlands? Ja har besökt ganska många olika länder. Men nu var det några år sen ..

  28. Fått hjärtat krossat? Ja i ungdomen ..

  29. Mobbat nån på internet? Nej absolut inte ...

  30. Haft ett jobb? Har haft flera olika jobb ...

  31. Hur gammal var du när du flyttade hemifrån? Var 20 år ..

  32. Har du sett en död människa? Ja flera ggr.

                                                  Har bla jobbat inom vården. och då "gjort iordning" avlidna personer  ...

  33. Tror du på livet efter döden? Svår fråga, Men jo, jag tror nog ändå på nåt efter döden ..

  34. Åkt ambulans?  Ja det har jag, ingel kul erfarenhet ...

  35. Körkort? Jaa!

  36. Egen bil?  Ja! En wolkswagen golf ...

  37. Hur bor du? I hus ..

  38. Säg 2 saker du gillar med dig själv? Jag får andra människor att skratta, är omtänksam ...

 

  Har lånat denna från www.deninrekampen.se :) Gjorde listan lite annorlunda och lite kortare ;)

 

    

 
 
åsa i åsele

åsa i åsele

9 september 2016 21:34

Kul att veta lite mer om Dig :)

Vi har samma stjärntecken Du å jag :)

Jag hoppas Du får ett bra avslut på fredagskvällen och en skön natt, kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
Annelie

Annelie

9 september 2016 22:04

Roligt att läsa om dig... :-D

Snacka om att vara avundsjuk på ditt hår...

Ha en fin fortsättning på helgen.. // Varma Kramar Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

 
lev-i-nuet88

lev-i-nuet88

9 september 2016 22:24

Tack vännen :)

Japp, det är fredag så :D ♥
Hur har du det?
Ja, förstår det!
Kramisar :))

http://lev-i-nuet88.bloggplatsen.se

 
Emm

Emm

10 september 2016 10:59

Älskar dessa listor :) Hoppas du får en fin helg!

http://www.motherofbutterflies.blogg.se

 
it_is/Anette

it_is/Anette

10 september 2016 13:38

Skoj - listor är det bästa jag vet, o fåniga tester *ler*
Kommer norpa den här - också - o svara på frågorna - kan ju inte låta bli

Ha en fin lördagskväll

Kram

http://itismadeby.bloggplatsen.se

 
lev-i-nuet88

lev-i-nuet88

10 september 2016 14:45

Aww stackare, hoppas det blir bra!

Gärna, sökte men kom några stycken med samma namn. Har du glasögon på bilden :) ?

Hmm, nej, ska inte träffa killen, både på grund av min fobi och också för att jag inte orkar med honom. Som min kurator sa, han tar mer energi än vad han ger.. Och jag är lite deppig redan.. Ingen lust. Han är dessutom lite av en besserwisser och tjatar mycket om min fobi och det orkar jag inte riktigt med. Dessutom mår han dåligt själv och jag kan tyvärr inte hjälpa honom - kan knappt hjälpa mig själv ens.. Han har en stor familj så han får vända sig till dem eller söka hjälp för det..

Känner mig så kall och elak, men orkar verkligen inte med :( .


Vad händer hos dig denna helgen :) ?
Kram♥♥

http://lev-i-nuet88.bloggplatsen.se

 
it_is/Anette

it_is/Anette

10 september 2016 14:49

sv
Ja hon är helt underbart den lilla *Ler*

Kommer säkert bli en ett bra pass *ler* antingen massor att göra så går tiden fort eller så tid att umgås med mina underbara arbetskamrater...

Många kramar

http://itismadeby.bloggplatsen.se

 
lev-i-nuet88

lev-i-nuet88

10 september 2016 16:03

Aww tack så jättemycket vännen, vad skönt att höra att du tycker så :)♥. Försöker alltid vara det, men min ork är slut när det gäller honom, för han tar sån energi från en.

Ja, får verkligen göra det och hoppas att han gör slut så småningom. Vill vara singel♥.

Alla Annie Jansson jag får fram är brunetter ;O hehe.
Men kanske kan maila mitt namn till dig eftersom jag än sålänge är hemlig på bloggen :)) .

Låter som en jättebra lördag :)) !!
Jag tar det bara lugnt, jobbat hela veckan så laddar batterierna och skriver av mig om allt i bloggen, som jag brukar numera på lördagar hehe, om hela min vecka.

Kramis! ♥

http://lev-i-nuet88.bloggplatsen.se

 
lev-i-nuet88

lev-i-nuet88

10 september 2016 17:32

Ja, Tack så jättemycket ♥ :)

Tack, jag skickar ett mail till dig med mitt namn nu :) Hehe är ganska säker på att det bara är jag med det för- och efternamnet i hela Sverige ;D .

Ja, det är det :). Nyss suttit ute på balkongen med min mamma, såå mysigt!
Man får passa på innan hösten kommer på riktigt och det blir regn och rusk ;)

Kramar♥

http://lev-i-nuet88.bloggplatsen.se

 
Sofia

Sofia

10 september 2016 21:11

åhh hur får du håret så fint? :D

Rolig info :) Vad är bättre med inst? Vill gärna ha lite argument? :D

Kramis <3

http://smultronhus.se

 
lev-i-nuet88

lev-i-nuet88

11 september 2016 01:18

Tackar ;D nu är vi vänner, yaaaay :)))) :D

Tack, blev det någon grillning? :)
Låter mysigt!

Här har det skrivits med killen som numera är exkillen.
Skönt att det är helg imorgon så jag inte ska jobba efter detta innan jag vet riktigt hur jag mår.. Det får jag se imorgon, men det är kanske bra att jobba och tänka på annat. Ska blogga om mina dagar innan jag kan sova inatt för imorgon blir det fullt upp med annat :P ..

Har inte gråtit alls över killen, änsålänge känns det bra.
Kramar♥♥

http://lev-i-nuet88.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

11 september 2016 08:36

Så roligt att läsa mer om dig :D

http://nouw.com/nattis

 
deninrekampen

deninrekampen

11 september 2016 23:04

Sådär ja då har man lärt känna dig lite mer nu genom listan :D

Kram

http://deninrekampen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards