Direktlänk till inlägg 21 september 2016

Random blogglista

Av Annie - 21 september 2016 20:30

  Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
  Njaee. Vet inte riktigt ... Vid första ögonkastet så vet man ju ingenting om den personen-

  Jag tror mer på att lära känna personen-och sen se om det är kärlek. Är nog för mycket realist och har nog

  för mycket livserfarenhet för att tro på det. Haha ;)

 

  Är du bortskämd?

  Ja jag är nog lite bortskämd, av sambon ;)

 

  Låt som du lyssnar på när du är ledsen?
  Någon bra ballad från 90-talet :)

 

  Beroende av?
  Lätt .. Kaffe, choklad, motion och att vara kreativ ...

 

  Vad tror folk om dig?
  Svårt att veta, är nog bättre att fråga människor som känner mig.

  Men jag tror dem skulle säga att jag är omtänksam, snäll och att jag säger vad jag tycker ;)

 

  Vad får du oftast komplimanger för?
  Det beror nog på vem jag får komplimangen från ;)

  Men brukar få höra att jag har fint/vackert hår och fina blåa ögon ;)

 

  Hur svarar du i telefonen?
  Brukar svara med mitt namn "Annie"...

 

  Vem ringde dig senast?
  Min sambo ...

 

  Tycker du om din pappa?
  Jaa! Är pappas flicka ;)

 

  Brukar du komma i tid?
  Jaa det brukar jag ..

 

  När mår du bra?
  När jag umgås med människor som jag tycker om, när jag är utomlands, när jag motionerar och när

  jag är kreativ och skapar. Mm ...

 

  Favoritdryck på morgonen?
  Kaffe ...! Är en riktig kaffetunna ..

 

  Appar du har på mobilen?
  Bloggplatsens app, instagram, twitter, snapchat, messenger, gmail mm.

 

  Egenskaper du uppskattar hos andra människor?
  Ärlighet, Folk som hör av sig ... och omtanke om andra ...

   

 

 
 
Days by Johanna

Days by Johanna

21 september 2016 20:42

Kul läsning :)

http://nouw.com/daysbyjohanna

 
Annelie

Annelie

21 september 2016 22:43

Rolig läsning om dig, när man inte känner dig i verkliga livet.

Kramar om.. // Annelie

PS. Åker till Uppsala nu på måndag.. DS.

http://gifta6570.bloggplatsen.se

 
åsa i åsele

åsa i åsele

22 september 2016 07:26

Go' morgon :)
Jag förstår att Du får komplimanger då det gäller Ditt fina hår :)
Jag hoppas Du får en bra dag, kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
it_is/Anette

it_is/Anette

22 september 2016 19:17

Åhhh så jag älskar dina listor - vill göra jag med, eller mer ha tid att fördriva med absolut inget annat än onödiga men roliga saker - som att göra listor...

Din fråga - vad folk tycker om en.... bra fråga - o jag har svårt att svara på den.
Jag hoppas att dom flesta tycker att jag är en ok person
men visst finns det säkert en hel hög människor som inte alls tycker om mig - mina värderingar o mitt sätt...
men det är liksom så det ska vara - jag gillar inte alla, så varför ska alla gilla mig??
Jag tar inte till mig alla, jag blir inte vän, öppnar mig inte för alla, jag gillar inte alla... alla är vi olika så det är som sagt en naturlig sak...

Hoppas du mår bra
Kram

http://itismadeby.bloggplatsen.se

 
deninrekampen

deninrekampen

22 september 2016 21:42

Rolig lista! Det där med kaffe, känns som att antingen gillar man det helt direkt, eller ogillar det direkt? Eller vad tror du?
Jag klarar inte av kaffe alls, inte min typ av dricka alls :)

Allt bra med dig? Kram <3

http://deninrekampen.bloggplatsen.se

 
it_is/Anette

it_is/Anette

23 september 2016 00:21

Ja det är den verkligen - tiden går på tok för fort, verkligen på tok för fort....

Ja jag har haft en jätte bra kväll - låter nog ganska snopen över det konstaterandet - men det har varit en riktigt bra kväll...

Kram

http://itismadeby.bloggplatsen.se

 
Emm

Emm

23 september 2016 07:43

Kaffe och choklad är ju lite som syre! ;) Tack för en rolig lista :) Kram

http://www.motherofbutterflies.blogg.se

 
it_is/Anette

it_is/Anette

23 september 2016 09:05

SV: Nja min fredag bli att jobba natt i växeln - hoppas det blir lagom att göra så att timmarna från kl 18 till 4.30 rinner på i lagom tempo....

Hoppas din fredag blir bättre än min *ler*

Kramar

http://itismadeby.bloggplatsen.se

 
Madde  Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna

Madde Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna

23 september 2016 10:53

Roligt lista :D. Gillar såna här, man får en bild av personen :)

http://www.saramadeleine.se

 
Days by Johanna

Days by Johanna

23 september 2016 12:32

Ja det är så skönt att jag inte är rädd hemma längre, tog tid och släppa inbrottsförsöket.

http://nouw.com/daysbyjohanna

 
Amanda

Amanda

23 september 2016 16:45

Så kul att läsa dina svar! :)

http://amandalarsson.nu

 
Tilda Barkselius

Tilda Barkselius

23 september 2016 17:42

Riktigt härlig lista!

http://fluring.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards