Alla inlägg den 21 oktober 2016

Av Annie - 21 oktober 2016 20:15

   

   Min fredag började med undersökning. På sjukhuset.

   Har väl inte alltför höga förväntningar om just denna undersökningen,

   men det är bra att få beta av lite på vägen iaf. Komma en bit framåt.

   Hade sällskap av sambon också, så det var skönt. Sen, efter sjukhuset hade vi några ärenden.

   Vi är på jakt efter ny soffa, då det verkligen behövs. Så det vart lite soffatittande på möbelaffären

   Och sen vart jag bjuden på lunch. Gott och trevligt :)

 

   Och min inspiration till konsten och tecknandet bara fortsätter. Det är riktigt kul :)

   Det har verkligen blivit ett intresse och nåt jag brinner för :)

   Gjorde denna för några dar sen ...

   
   Vill önska alla fina läsare och bloggvänner en fin fredag och en fin helg :)

 

    Kramar ....

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards