Alla inlägg den 4 december 2017

Av Annie - 4 december 2017 15:29


     

       Idag var jag äntligen iväg till köpcentrum. Med bilen och hämtade mitt paket.

         Paket från www.headspot.se

         Behöver fylla på förrådet med silverschampo och balsam till håret ;)

         Rekommenderar verkligern detta silverschampo för den som använder såna produkter.

         Detta är bästa silverschampot jag använt och då har jag provat andra märken innan också ;)

 

         Innan jag hämtade paketet så var jag till dietisten. Känns skönt att kunna "bocka" av det.

         Att ha det gjort, så att säga. För det är nåt jag behövt göra länge och "tänkt" att jag ska göra.


       Imorgon har jag möte. Så håll tummarna för mig då. Har inte berättat vad det är för möte.

         Låter det bara vara så än så länge. Få se om jag berättar sen ;)

 


        Hur har Din måndag varit, kära läsare? :)

    

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards