Alla inlägg den 20 december 2017

Av Annie - 20 december 2017 19:45


      Dagens goda gärning?

  

     Idag har jag swishat en summa till en förening som jobbar för att hjälpa utsatta, hemlösa katter.

     Det är en ideel förening, så inget vinstdrivande företag.

     Dem gör det för att dem älskar katter och vill deras bästa.

     Alla små djur får inte fira jul med en husse, matte, eller bli klappad eller gosad med.

     Eller få mat, så magen är mätt.

     Allt för många katter hittas slängda i en container eller i ett sopnedkast. Eller bara lämnas vind för våg.

     Och detta är inte bara ord tyvärr. Då dem ofta får samtal ang just såna ärenden.

     Så till dem kissarna och det katthemmet har jag skänt en slant idag. Det känns bra.

     Dem gör ett otroligt bra jobb där, måste jag säga :)

 

        Dagens julkänsla?

 

     Ja på den frågan så säger jag, dagens tröja.  Min jultröja :) Och julmusik.

    

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards