Alla inlägg den 9 december 2017

Av Annie - 9 december 2017 10:41


  Vad har hänt sen sist?



     Var visst nån dag sen jag skrev nu. Jag dras fortfarande med min sega förkylning ;)

      Och börjar verkligen tröttna på den nu-känns som jag vill komma igång igen med träningen. Typ nu ;)

 

      Igår fredag kväll var jag iaf barnvakt. Så då styrde jag bilen hem till dem.

      Och vi hade fredagsmys med Idol och lite gottis. Innan det lagade vi mat tillsammans. En myskväll :)

   

      I helgen är vi kattvakt. Åt Ramses, en tokig, busig, charmig och gosig kille på 9 år.

      Och idag blir det fix med ev julklappar och skriva julkort. Promenad och kanske lite skapande-

      i form av tecknande och målande. Och såklart gos med Ramses :) 

     

      Vad ska Du göra idag?

  

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards