Alla inlägg den 17 december 2017

Av Annie - 17 december 2017 19:00

     

      Veckans måsten. Fixa intyg efter intyg och ringa många samtal. Iaf känns det så.

        Mycket samtal till myndigheter som Af och Akassan. Mina sidor och skicka in intyg digitalt via webben.

       Tacksam för min oerhört hjälpsamma sambo och karl. Han är min tryghet i tillvaron helt klart. 

 

       Veckans pepp och Må-bra. Helt klart min träning. När jag tränar glömmer jag allt annat.

       Även det som är jobbigt i livet.. Då känner jag mig som Xena-krigarprinsessan.

 

       Veckans nya. Möte på arbetsplats, där jag ev ska börja arbetsträna.

 

       Veckans värsta. Ångestattack i torsdags. Så jobbigt. Så jobbigt. 

       Men som tur va, varade det inte alltför länge. Sambon kom också hem i den vevan-vilket kändes bra.

 

       Veckans bästa. Min träning och mitt skapande.

     

       Veckans förvåning. När jag var ute på promenad i veckan och det tydligen var rätt halt under snön.

       För helt plötsligt föll jag och tappade helt fotfästet. Bokstavligt talat. Dunsade ner på rumpan, tack o lov.

      Tur i oturen att jag inte slog i huvudet eller nån axel el nåt. (Då nacke & axlar är mina ondaste ställen).

      Så det gick ok ändå ;) Skam den som ger sig, jag tränade ändå efteråt-som jag planerat :)

 

      Veckans fåfänga. Besök hos bästa frissan och fixa hår och bryn. Underbar kvalitetstid :)

 

      Veckans nygamla. Min lust till bakning har vekligen slagit ut igen. Har gjort totalt 4 sorters julgodis nu :)

      Rocky road, choklad/lakrits-fudge, snöbollar med touch av polkagris och marsipan praliner.

      Haha, få se om det blir en 5:e variant ;)

      Kommer nog bild på mina smakbitar senare ;)

      

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards