Alla inlägg den 7 december 2017

Av Annie - 7 december 2017 21:00


     Köpte julkort idag. Ja jag är traditionell på den punkten, jag gillar att skicka julkort.

      Tycker även att det är rätt mysigt att få julkort från nära och kära också ;)

      Och jag köpte dem dyrare julkorten, där en viss summa går till cancerfonden.

      Köpte 2 set, så blir det lite mer till cancerfonden. Förra julen köpte jag också dessa, från cancerfonden.

 

      Och detta året känns det som ett självklart val. 

  
      Ska man ändå köpa julkort, varför inte betala lite mer och bidra till cancerfonden.

      Det borde många göra.

      Själva sjukdomen cancer drabbar i regel 1 av 3 personer-men den drabbar oss alla.

      För drabbas man inte själv-så drabbas antagligen nån man känner väl.  Kanske väldigt väl.

 

      Skrev för ett tag sen om en nära anhörig som fått ett tufft besked, av läkaren. Och ja det är cancer.

      så jag är just nu i den sistnämda kategorien-och det drabbar mig verkligen .

      Och det känns tungt. Känns bara som, fuck cancer.

  

Av Annie - 7 december 2017 09:07


    God morgon, kära läsare och bloggare :)

     Hoppas ni alla får en bra torsdag! Har Du några planer för dagen?

 

     Själv ska jag snart ut på en promenad. Och nu har snön kommit tillbaka här också :)

     Jag har hellre snö och lite minus än när det blir slask och grått ;) 

     Har lite saker inplanerade denna dag som bla prommis, kolla upp lite saker, tid hos kuratorn.

     Skulle behöva ta tag i fler julklappar också ;)

 

     Gjorde klart denna målning igår. Så nöjd ;)

   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards