Direktlänk till inlägg 7 december 2017

Fuck cancer-stöd cancerfonden

Av Annie - 7 december 2017 21:00


     Köpte julkort idag. Ja jag är traditionell på den punkten, jag gillar att skicka julkort.

      Tycker även att det är rätt mysigt att få julkort från nära och kära också ;)

      Och jag köpte dem dyrare julkorten, där en viss summa går till cancerfonden.

      Köpte 2 set, så blir det lite mer till cancerfonden. Förra julen köpte jag också dessa, från cancerfonden.

 

      Och detta året känns det som ett självklart val. 

  
      Ska man ändå köpa julkort, varför inte betala lite mer och bidra till cancerfonden.

      Det borde många göra.

      Själva sjukdomen cancer drabbar i regel 1 av 3 personer-men den drabbar oss alla.

      För drabbas man inte själv-så drabbas antagligen nån man känner väl.  Kanske väldigt väl.

 

      Skrev för ett tag sen om en nära anhörig som fått ett tufft besked, av läkaren. Och ja det är cancer.

      så jag är just nu i den sistnämda kategorien-och det drabbar mig verkligen .

      Och det känns tungt. Känns bara som, fuck cancer.

  

 
 
icaibloggen

icaibloggen

7 december 2017 21:16

Tycker du gjort helt rätt i att köpa dem. Cancer är hemskt, ett jävla skit!! Jag hoppas det kommer gå bra för din anhörig, du vet vart jag finns alltid, kram älskade du <3

http://nouw.com/icaibloggen

 
natalia

natalia

8 december 2017 08:40

Åh! Älskar att skicka julkort!

http://nouw.com/nattis

 
Johanna Utterberg

Johanna Utterberg

8 december 2017 10:52

Så bra att köpa Cancerfondens julkort, för ja rent ut sagt F*ck cancer! Alla drabbas. <3 Jag ska också ta och köpa julkort för de måste ju skickas snart. :)

sv: Tack snälla, headern är ny och vad kul att du gillade den :) Kram <3

http://johannautterberg.blogg.se

 
Kattis

Kattis

8 december 2017 15:29

Mmm cancer är en hemsk sjukdom som på något sätt drabbar oss alla. Jättetråkigt att höra att det var ett sånt besked din närstående fick. Men helt rätt i ditt inköp, försöker också köpa sånt som stödjer t.ex cancerfonden när det är möjligt!

Kram och ha en fin avslutning på fredagen

http://stellaefoto.blogg.se

 
Kattis

Kattis

8 december 2017 15:30

Glömde svara på din fråga, vi såg The Killing of a sacred Deer med Nicole Kidman och Colin Farrell...inte värd att se tyvärr men trevligt med en biodejt ändå!☺

http://stellaefoto.blogg.se

 
Maria

Maria

8 december 2017 18:32

Jo tack det är ganska okej iaf, hur är det själv?
Kram

http://www.olikasidoravlivet.blogg.se

 
Jennifer

Jennifer

8 december 2017 22:27

Mysigt med julkort :D

http://missjennifer.se

 
natalia

natalia

9 december 2017 08:46

Önskar dig en trevlig helg <3

http://nouw.com/nattis

 
Julle

Julle

9 december 2017 10:24

Jag ska också stödja Cancerfonden!

http://ljuvajulia.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards