Direktlänk till inlägg 27 maj 2018

Jag blundar inte!

Av Annie - 27 maj 2018 19:15


 Från sol, grillning och sommar till nåt helt annat ...

 

 

     Jag fick hem mitt armband från Suicide Zero häromdagen. Det var dock för stort för min handled.

      Men nu är det fixat. Så nu pryder det min handled, bredvid mina 2 från Aldrig ensam.

   

     Och så här tycker jag. Kan man-så ska man. Jag kan lätt avvara en god fredagsmiddag,

      den snygga toppen eller liknande och istället lägga dem pengarna på en så viktig förening,

      Så jag swishade dem också en summa häromdagen.

 

      Jag blundar inte för hur det kan se ut. I verkligheten. 

      Inte EN enda människa ska BEHÖVA dö pga psykisk ohälsa. Inte en enda. Men tyvärr,

      så vet vi ju hur sanningen ser ut. 

 

      Kan man-så ska man!

            

 
 
Maria

Maria

27 maj 2018 19:57

Jag tycker det är toppen att du stödjer dom, det är alldeles för få som kämpar för att minska självmorden.
Jag har själv ett av varje armband också som jag bär stolt.

Kram

http://www.iamiamarias.blogg.se

 
Carolina

Carolina

27 maj 2018 22:17

Så obehagligt att så många är drabbade utav psykisk ohälsa och som även väljer att ta sitt egna liv. Väldigt bra att stötta sådan förening!

Sv; jaså okej :) det tror jag absolut att hon blev glad över! Tackar :)
Jaså! Åh vad roligt. Jag förstår att du tycker att det är bra. Det hade jag också tyckt :D

http://knaset.com

 
åsa i åsele

åsa i åsele

28 maj 2018 07:27

Helt otroligt att psykisk ohälsa är så ointressant eller hur jag ska säga när det gäller sjukvården, landstinget, regeringen.
En nollversion som inte ens blev av... typ.
Fortfarande 2018 är det typ skamligt att må psykiskt dåligt.
kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
Pia Widlund

Pia Widlund

28 maj 2018 08:34

Jag swichar också.

http://www.piaw.se

 
Miss Jennifer

Miss Jennifer

28 maj 2018 08:45

Underbart att du stödjer dem, jag ska också beställa från dem tänkte jag så jag kan bära dem bredvid mitt fuck cancer armband :)

http://missjennifer.se

 
Johanna

Johanna

28 maj 2018 12:03

Bra gjort. Ingen skall verkligen behöva dö i psykisk ohälsa.

KBT:n är skit jobbig, men ger bra effekt. kommer behöva gå hos en "vanlig" psykolog med för bearbeta allt jag varit med om innan som mycket oro ligger till grund för.

http://nouw.com/momentsbyjohanna

 
Wanderlust by Jona

Wanderlust by Jona

28 maj 2018 15:55

Alltså verkligen så himla bra skrivet!

http://wanderlustbyjona.com

 
PAULINE

PAULINE

29 maj 2018 19:15

ett sånt armband ska jag nog köpa :)

http://lillafrokenhurtig.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards