Alla inlägg den 20 maj 2018

Av Annie - 20 maj 2018 10:15


    Min lördag var bara underbar. Började den soliga dagen med en lång Pw.

     Och den vart riktigt lång faktiskt.

     Den slutade på 8 km. Och då var jag verkligen toknöjd!

 

     Resten av dagen innehöll allt från solande i solstolen, lyssna klart på ljudboken, fika 

     och grillning på kvällen med grannar. Så mysigt avslut på en super härlig lördag!

   

   Idag då?


     Söndag. Och idag kör jag veckans sista träningspass. Inte så mycket mer planerat faktiskt.

      Men inte mig emot ;) Återväder nog till solstolen med ny ljudbok ,)

      Sen laddar jag för måndag, ny vecka på arbetsträningen & även möte med AF på arbetsplatsen.

 

     You Can. End of Story!

   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards