Alla inlägg den 17 maj 2018

Av Annie - 17 maj 2018 08:45


   

      Endel ser nog mest några pennor på ett bord, men inte denna tjej ;)

        För mig är detta så mycket mer. Det är glädje, passion och skapande. Vilket ger sån inspiration.

        Som julafton för ett barn.

        Det vart en sväng förbi Panduro häromdagen, smet in där-då jag hade andra ärenden på köpcentrum.

        Var ju bara tvuungen ;) Så dessa skall användas åt konsten :)

 

     Och vad händer annars då?



      Frukosten, dvs gröten & ägget  är i magen och sitter nu med kaffekoppen :)

        Styr strax bilen till arbetsträningen för veckans sista arbetsdag. Sen är det helg! Woop woop.

   
     Vad ska Du göra idag?

      

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards