Direktlänk till inlägg 29 april 2013

Smoothie med Avocado ....

Av Annie - 29 april 2013 12:45

Jaha då var det Måndag igen .. tycker att veckorna går så fort-även fast jag är hemma och är Sjukskriven ....

På fm har jag gjort träningsövningar och tagit en powerwalk( tån är inte bra än men jag ville verkligen gå en runda ... ) Är bra att gå ut på promenader/powerwalks och träna lätt vid Diskbråck!

Försöka "bygga upp" kroppen igen och börja nerifrån så att säga ;-)


Hade grymt ont på morgonen när jag gick upp, väldigt ont i vä armen- den var helt avdomnad ....

men det är inget nytt .. jag är van nu men det är ändå trist ......

Just nu känns det lite bättre, tog ju min medicin imorse oxå så den tar ju bort värsta värken ett tag i alla fall .....


På em ska jag till Hc och träffa min Sjukgymnast, ska få Akupunktur då! det blir 3:e gången för mig ... Hoppas det inte gör så ont denna gång ... gjorde ganska ont förra gångem jag fick akupunktur, men det får jag ta .. tror ändå på Akupuntur!


Ska sätta mig i soffan ett tag innan jag ska till hc. Har gjort iordning en Smoothie som jag ska njuta av .. Ingredienserna är: lite turk yoghurt, lite vanilj yoghurt, vatten, banan och avocado!

Första gången jag gör smoothie på avocado .. så får se vad jag tycker om den smaken .....

Här är en bild på den iaf ;-)


 



 
 
Ida

Ida

29 april 2013 13:28

Den där smoothien ser väldigt spännande ut. Har aldrig testat med avokado faktiskt. Är det gott?

SV: Visst är jordgubbar jättegott! Ska försöka ge mig ut och plocka nåra liter i år. :) kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Annie

29 april 2013 17:11

Ja nu har jag testat det också ;-) Nja smakade sådär .. tycker jag. Jag tycker nog att det är godare att göra smoothie på mango eller jordgubbar eller nåt sånt ;-)

Ja det är super gott ! jättebra i smoothies oxå ;-)
Kram/

 
Melanie

Melanie

29 april 2013 16:24

Ofta man kan göra smoothie med avocado .... :O

http://www.mellepelle.blogg.se

Annie

29 april 2013 17:13

smakade sådär tycker jag .. föredrar göra smoothie på bär,mango etc .. ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards