Direktlänk till inlägg 8 december 2013

Be aldrig om ursäkt för den du är ....

Av Annie - 8 december 2013 19:50


 

 

Tycker detta citat säger ganska mycket. Var stolt över vem Du är!

Låt ingen trycka ner dig eller få dig att må dåligt ....

Det är kanske lätt att skriva, när man väl befinner sig i en sån situation så är det kanske svårt .. men tänk då på denna bild. För den säger så mycket tycker jag!! Du är bra precis som du är Och du är värdefull!!

Det förekommer alldeles för mycket mobbing i detta land. Jag avskyr mobbing och dem som mobbar är så fega!

Förekommer på skola, men även på arbetsplatser .. Om nån läser som är utsatt, Stå på dig! Du är bra precis som du är! Det är absolut inget fel på dig, det är mobbarna det är fel på!

Dem som mobbar är så fega och osäkra på sig själva att dem måste hitta nån att hacka på .....

Så nu har jag sagt vad jag tycker om mobbing. Vad tycker du som läser? 

 
 
En plats i solen

En plats i solen

8 december 2013 20:14

Man gör det där rent för ofta, jag har blivit bättre på att inte göra det :)

Javisst var de fina!

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Annie

8 december 2013 20:19

Ja det kan nog vara så, det låter bra! :-)
Ja jättefina ;-)

 
En plats i solen

En plats i solen

9 december 2013 19:12

Kul att du är med i tävlingen, lycka till

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Annie

9 december 2013 19:32

;-) Tack ;-)

 
luvcatz

luvcatz

9 december 2013 21:17

Jupp, jag önskar alla har civilkurage nog att säga ifrån när de ser någon som blir utsatt.

Alla e olika o låt dem vara det, för det är olikheterna som gör oss unika ;)

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

10 december 2013 11:45

Ja det önskar jag också!
Ja precis varför ska människor vara lika!
Låt alla vara den dem vill ...

kram/

 
Ida

Ida

10 december 2013 00:24

Jag tycker att mobbing är bland det värsta som finns (efter krig, svält och sjukdommar). Det är så många som utsätts för det dagligen. Jag hade många jobbiga år under skoltiden med mobbing. Skulle du fråga de som mobbade så skulle säga att jag inte var mobbad, men dessa år har satt djupa spår i min själ. Man minns tyvärr så mycket av det tråkiga att jag nästan inte minns nått av de roliga. :/

SV: Ja träning är väldigt bra för psyket. Nästan som lugnande medel. ;) Det är nog det bästa med träningen tycker jag. Sen att man får bättre kondition och finare kropp är bara ett plus. ;) kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Annie

10 december 2013 11:51

Ja det tycker jag med! Det är verkligen ett ämne som upprör mig ..
Som du skriver, det är så många som utsätts för det varje dag! det är hemskt :-(
Jag lider med dig att du varit utsatt för det:-(
Ja det kan verkligen sätta djupa spår hos den som blir utsatt. Du är fin precis som DU är!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards