Direktlänk till inlägg 13 december 2013

Inte jag i rampljuset .....

Av Annie - 13 december 2013 15:14


Är visst nån människa som tycker det är kul att låtsas vara mig på rampljuset?! ...

Men det är ju inte jag, kan jag ju säga .. för jag är inte så omogen att jag skriver såna saker!

Som tex skriva "gaah super baaajs ........." Men kom igen! Larvigt ...

 

Har du så tråkigt liv att du måste sysselsätta dig med sånt och låtsas vara nån annan ..!

Men hallå ... det säger ganska mycket om Dig som person och det är inte positivt.

 

Du skrämmer inte mig om du trodde det ......

Fegt .... säg vem du är istället! ....

.

 

 
 
luvcatzl

luvcatzl

13 december 2013 18:14

Åh så dumt, googla på IP adressen..

Du skriver fint o glatt det märks om det är någon annan juh :/

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

14 december 2013 13:22

Ja verkligen, vilken idiot ...
Ja det är nog nån som är avundsjuk eller nåt ..
Ja precis det var ju verkligen inte jag!

 
Elin

Elin

13 december 2013 20:28

Tyvärr finns det ju folk till allt. Säkert någon som är avundsjuk på dig för att du har en sån fin och läsvärd blogg. Hur som helst så är det fruktansvärt omoget av den personen att göra så.
Kram <3

http://mylifeasgay.bloggplatsen.se

Annie

14 december 2013 13:26

Ja tyvärr finns det ju det!
Ja det tror jag med .. nån som är avundsjuk eller nåt ..
Ja verkligen omoget och töntigt gjort av den personen ..
Jag är inte den som man kan tysta i första steget så .. mejlade bloggplatsen på en gång så ! Inte rädd för att säga vad jag tycker direkt ...
Kram

 
En plats i solen

En plats i solen

13 december 2013 21:27

Fy vad dåligt! :( Maila bloggplatsens support så de vet om det! De borde kunna se ip nummer å dylikt!

Kul att du är med i tävlingen! Lycka till!

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Annie

14 december 2013 13:27

Ja verkligen! vilken idiot rent ut sagt ...
Mejlade support bloggplatsen på en gång! ..

Ja så kul! Taack ;-)
Kram/

 
Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa

Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa

14 december 2013 17:46

Men vilken dålig stil!

http://saramodigh.bloggplatsen.se

Annie

14 december 2013 19:53

Ja verkligen idiotiskt och töntigt! ..
Finns ju verkligen alla sorters människor ..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards