Direktlänk till inlägg 6 oktober 2016

8 saker om mig ..

Av Annie - 6 oktober 2016 20:00

   

     @ Jag är en friluftsmänniska i själen, gillar att vara ute i naturen och ta promenader i skogen.

     @ Är även en träningstjej i själen, dock gör min kroniska smärta, att träningen ligger på en annan nivå nu.

     @ Mina favvoämnen när jag gick i skolan var bild och språk.

     @ Är uppvuxen i Sthlm, men bor inte där längre.

     @ Jag har temperament och är inte rädd för att säga vad jag tycker men är inte långsint.

     @ Är en Stor djurvän.

     @ Har inga djur nu, men har haft katt och fågel (dock inte samtidigt;).

     @ "Vänner" är nog den absolut bäste serien som gjorts, enligt mig ;)


 
 
Days by Johanna

Days by Johanna

6 oktober 2016 20:24

Kul och läsa!

Javisst är de härliga halmbalarna! :) Det kom att de börja göra rosa, för rosabandet, sen blev det blåa med året efter så för prostatacancer-

http://nouw.com/daysbyjohanna

 
Sanna

Sanna

6 oktober 2016 20:31

Som jag sagt tidigare: Alltid lika kul att få lära känna personen bakom bloggen lite mer =)

SV: Tack gumman <3 Jo jag älskar att baka <3

Gick sådär på bowlingen och nu känns det verkligen att man lever, men skam den som ger sig...vägrar sluta leva bara för att jag är sjuk... <3

Nu snart natta kudden.

Hoppas att du får en fin fredag <3
Kram
Sanna

http://krimskramsan.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

6 oktober 2016 20:46

Intressant!

http://nouw.com/nattis

 
åsa i åsele

åsa i åsele

6 oktober 2016 21:02

Du å jag är lite lika :)
Jag gillar ju oxå att vara ute, njuta av naturen å bara få andas...
Dock så kanske jag är lite olik Dig ;-)
Jag har jägarexamen å innan jag blev sjuk så jagade jag :)
Jag har följt min pappa under många år,
troligtvis är det väl därför jag har så starka band till min far.

Djur är ju oxå en "samma lika grej" :)
Jag har ju förutom mina dogs även en katt.
Elin har börjat ridning nu i höst :)

Men serien Vänner har jag aldrig sett...

kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
Madde  Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna

Madde Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna

6 oktober 2016 22:19

Vad mysigt att läsa :D. Känner igen mig en del, tycker också om friluften :)

http://www.saramadeleine.se

 
it_is/Anette

it_is/Anette

7 oktober 2016 10:30

Jätte skoj att läsa - det var personliga saker :)

Snor den o svarar på samma saker - för att ha något att göra innan jag somnar ... ja det blev en lååång natt o sent slut... hämta på Arlanda o försenat plan ....

sv:
Ja det är nog både mig själv - att hitta mer än bara det där som jag kallar baslycka - utan det lite mer...
Men antar att jag helt enkelt bara är för trött just nu - fysiskt o mentalt efter flytt o sån är liten förkylning som inte märks mer än just på att man blir så trött...

Sen är det också lite tankar som kommit efter samtal med vänner... det är svårt ibland att komma igen o igen... o igen - när man hoppats på något, lagt ner tid o själ något... o sen för sin egen skulle måste man ta beslut som gör att man för stunden får mer jobbigt...

Kram

http://itismadeby.bloggplatsen.se

 
ina

ina

7 oktober 2016 10:41

Fint att läsa <3 Önskar dig en härlig fredag med lagom motion. Kramar

http://fyrtiotaggare.com

 
Petra

Petra

7 oktober 2016 17:26

sv ja verkligen tur att det löste sig iallafall med det

tack detsamma

kram

http://brunetpetra.blogg.se

 
Amanda

Amanda

7 oktober 2016 18:30

Kul att läsa :D

http://amandalarsson.nu

 
Emm

Emm

7 oktober 2016 20:08

Kul med såna där spontana inlägg med fakta om bloggerskan/bloggaren :) Trevlig helg!

http://www.motherofbutterflies.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards