Direktlänk till inlägg 1 januari 2017

Resume 2016 ...

Av Annie - 1 januari 2017 19:45


   Det här inlägget går lite in i det förrförra men skiljer sig ändå en del ...

   Min årsresume över 2016  ... :)

 

     Negativt 2016


   @ Utmattning och depression som kom i Januari

   @ Mina kroniska smärtor vart värre

   @ Hoppade av min utbildning på högskolan

   @Tappade intresset för allt och slöt mig helt, svarade knappt när telefonen ringde

   @ Rasade i vikt, vilket fick mig att må-om möjligt-ännu sämre.

   @ Vaknade väldigt ofta med morgonångest, panikattack mm ...

   @ Många besök hos läkare, på hälsocentral och på sjukhus ...

   @ Vissa så kallade "vänner" eller "vän" som slutade höra av sig.

      Verkar inte passa att va vän om man blir sjuk eller drabbas av depression.

 

      Positivt 2016


   @ Jag mår bättre psykiskt. Visst jag har en bit kvar, men jag känner mig starkare idag

   @ Känner mig gladare ..

   @ Har hittat tillbaka till träningen-vilket gör otroligt mycket för mig. Älskar träningen!

   @ Har även hittat tillbaka till det kreativa, mitt tecknande och målande :)

   @ Har även skapat ett instagramkonto för min konst-där jag lägger upp mina teckningar & målningar :)

   @ Har faktiskt lyckats gå upp några kilo i vikt, yeaa ... :)

   @ Har hittat en helt underbar och kär vän i www.deninrekampen.bloggplatsen.se :)

      Tack för att du dök upp i mitt liv**

   @ Alla nya och fina bloggare-som dykt upp i min blogg :)

   @ Alltså det kunde ändå vara värre, jag kan gå på mina ben, träna lite och leva ...

       Det är inte alla förunnat, endel får avsluta sina liv unga i cancerns klor. *Glömmer dig aldrig* ...


   Vart iaf fler på plussidan än på minussidan ;)

 

    

 
 
deninrekampen

deninrekampen

1 januari 2017 20:21

Fina du!! <3 Även om du haft ett tufft 2016 så slutade det ju mycket bättre än starten! Tänk vad 2017 kan ge dig nu!! <3

Sv: Tack själv för att du peppar mig , du är bäst finaste du! <3 Kram!! <3

http://deninrekampen.bloggplatsen.se

 
Emm

Emm

1 januari 2017 20:56

Så skönt att du hittade tillbaka efter alla tuffa hinder detta år. Det glädjes mig att du mår bättre och har hittat saker som du brinner för i ditt liv. Kram

http://www.motherofbutterflies.blogg.se

 
åsa i åsele

åsa i åsele

1 januari 2017 21:34

Jag tror att det är lätt att tappa vänner då man inte längre orkar med, kan göra samma lika... egentligen är det nog förändringen folk inte kan hantera, Du blev annorlunda och var inte som Du brukade å då blev det säkert nån form av avstånd.
Jaa det är ju min teori,
har ju tappat flesta vänner efter alla dessa sjukdoms år.
När man inte längre orkar vara med, gemenskap handlar ju om att umgås å göra saker ihop.
Vill man inte umgås ja då försvinner vännerna.
Trist och tråkigt, men tyvärr sant.
kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
Days by Johanna

Days by Johanna

2 januari 2017 07:45

Tråkigt när vänner slutar höra av sig för man blir sjuk! Blä på det!

Tack snälla du, det är tur bloggen finns iaf, så man kan skriva av sig där, får kramar från fina bloggvänner! och lite stöttning :) Men smärtan och saknaden kommer nog alltid finnas där.

http://daysbyjohanna.blogg.se

 
Kattis

Kattis

2 januari 2017 09:29

Så skönt ändå att plussidan blev större och att det är på väg åt rätt håll!!☺ hoppas det håller i sig under 2017 också!!

Kram

http://stellaefoto.blogg.se

 
Days by Johanna

Days by Johanna

2 januari 2017 12:33

Ja dansklippet på hugo kommer jag plocka fram när jag blir rent för deppig, för det kommer göra mig glad :)

http://daysbyjohanna.blogg.se

 
blondina

blondina

2 januari 2017 13:20

Va bra fina du :) <3 Jag har också 2 armband ;)

http://nouw.com/blondina

 
blondina

blondina

2 januari 2017 14:24

Jag träna då jag klev upp, får se om de blir en promenad sen eller om jag väljer att träna lite hemma :) Kramis

http://nouw.com/blondina

 
Sandra*

Sandra*

2 januari 2017 16:52

Tråkigt att läsa om det negativa, men väldigt roligt att läsa om det positiva, och du är ju så duktig på att rita/måla :) Följer det kontot och du har ju verkligen talang, och så skönt att du är tillbaka med träningen igen, måste också ta tag i det haha, gott nytt år till dig, <3 kram

http://ssandras.se

 
skotetmotlivet

skotetmotlivet

2 januari 2017 18:06

Gott nytt år :)

http://skotetmotlivet.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

2 januari 2017 18:57

Du har gjort det så bra! Att lyckas vända allt det negativa och göra det till nåt bra är starkt. Jag har inte riktigt kommit så långt själv. Men är kanske sakta på väg :)
Hoppas ditt 2017 blir ännu bättre.
Kram

http://www.olikasidoravlivet.blogg.se

 
natalia

natalia

2 januari 2017 19:17

Kul att se att det är fler positiva än negativa punkter med :)

http://nouw.com/nattis

 
Madde / Livet som mamma lärare och doula i Dalarna

Madde / Livet som mamma lärare och doula i Dalarna

3 januari 2017 10:51

Verkligen ett år med upp och nergångar, hoppar 2017 blir bra :D.

http://www.saramadeleine.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards