Direktlänk till inlägg 13 januari 2017

Fredag den 13:e ..

Av Annie - 13 januari 2017 18:45


  Ja idag är det ju fredag den 13:e och jag har haft läkarbesök idag.

  Och nej jag är nog inte så vidskeplig av mig ;) Kände mig nöjd med läkarbesöket.

  Vi pratade ganska länge min läkare och jag. Och lite nytt kommer nog att hända framöver .. :)

 

  Blir nog möte med Af framöver. Med nån form av liten sysselsättning.

  Men det ska vara i lagom takt och inte för mycket, vilket min läkare betonar.

 

  Annars då?

 

  Ja det är ju fredag, härligt ..

  Ikväll blir det mys med sambon ;) Vi kollar nu "Breaking bad" på netflix. Så ni som sett, säg inte ;)

  Fredagsmys i soffan helt enkelt, med serie och lite gottis :)

 

  Ha en fin kväll alla finisar :)

   

 

 
 
Maria

Maria

13 januari 2017 19:37

Vad bra att läkarbesöket gick bra. Och känner du dig redo för att testa nån sysselsättning på några % så är ju det toppen. Då är du på väg åt rätt håll :)
Breaking bad är en så grymt bra serie, bland de bästa jag sett.
Här blir det också tv och mys i soffan i kväll.


Jo jag har funderat på ME många gånger, men de läkare som jag tagit upp det med har bara avfärdat det och säger att det inte finns. Men just det att jag blir så sjuk och får feber efter aktivitet, det är ganska klassiskt och jag har ju så många andra symtom som tyder på det också. Men ingen vill ju riktigt tro på mig känns det som :(

http://www.olikasidoravlivet.blogg.se

 
Saraemma

Saraemma

13 januari 2017 19:58

Sv: va skönt att det gick bra hos läkaren!
Jag har jobbat 50% hela denna vecka och det har gått okej. Har sovit varje dag när jag kommit hem och haft lite mer ont, men tycker ändå det gått över förväntan :)
Kram och trevlig helg!

http://ryggresan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Angelica

13 januari 2017 20:47

Jag är inte heller sådär att med fredagen den 13. Jag fyller ju den 13 så ibland blir det fredagen den 13:e för mig haha!

Skönt att det gick bra idag, ha så mysig kväll med sambon din <3 Kram!

Annie

14 januari 2017 09:52

Haha ja där ser man ;)
Ibland är den 13:e väldigt bra :)

Tack så mycket

 
åsa i åsele

åsa i åsele

13 januari 2017 20:56

Låter som Du haft ett bra samtal med Din läkare.
Arbetsträning eller annan aktivitet kan vara bra,
så länge det tas hänsyn till Ditt mående å inte skyndas på för snabbt.

Idag har jag gjort typ ingenting ;-)

Jag å Elin har varit hos mina föräldrar/morfar & mormor.

Nu är det snart dax för lägga barnet och läsa för henne :)

Ha en fortsatt fin fredagskväll, kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
Madde / Livet som mamma lärare och doula i Dalarna

Madde / Livet som mamma lärare och doula i Dalarna

13 januari 2017 21:21

Låter som en fin olycksdag ändå ;). Är inte heller vidskeplig av mig :)

http://www.saramadeleine.se

 
Kattis

Kattis

14 januari 2017 11:00

Men vad härligt att höra att läkarbesöket kändes bra!😀 haha själv missade jag typ att det var den 13e igår så antar att inte jag heller är särskilt vidskeplig!😋

Åh vi har också precis börjat titta på Breaking Bad på Netflix och hunnit en bit in på säsong 1 nu!

sv: Tack snälla!😊
Kram

http://stellaefoto.blogg.se

 
natalia

natalia

14 januari 2017 11:52

Låter som en riktigt bra fredagskväll :) Kramis!

http://nouw.com/nattis

 
Sofia

Sofia

14 januari 2017 17:29

När jag ser ditt fina hår får jag ångest över mitt halv tappade svinto hår :P

Ja var har jag varit? Bra fråga :D På jobbet, och i sängen typ. Mått sådär! Hur mår du gumsi? Har tänkt massa på dig o hoppas du är okej o mår prima, eller så pri8ma du kan må :) <3

Kramisar

http://smultronhus.se

 
Madde / Livet som mamma lärare och doula i Dalarna

Madde / Livet som mamma lärare och doula i Dalarna

14 januari 2017 19:32

Hoppas du har en fin lördag :)

http://www.saramadeleine.se

 
Maria

Maria

15 januari 2017 10:57

Alltså du vackra Annie! =) du passar så fint i lockigt :) är själv förtjust i att få det så super blont.

Roligt att du nämner det med frdagen den trettonde ^^ gick och berättade det för alla haha ingen visste det!

Härligt med filmys, man behöver verkligen det efter vissa jobbiga dagar. Verkligen länge sedan jag såg Breaking Bad men ibörjan följde jag serien slaviskt ^^

Sv: Har bara en ljudbok, då med Twilight ;) förstår att du gillar ljudböcker, väldigt avkopplande att bara blunda och lyssna.

Tack så mycket vännen :) värmer så att höra, dock så har jag snöat in lite i smink världen igen, roligt ibland att bara titta över vad man har och så :)

Alltså jag tänker så här, livet är kort, man ska leva i nuet, så låt killen titta, det är ju ganska smickrande att någon ens lägger märke till en ;)

När vi ändå är inne på ämnet så måste jag berätta vad som hände nu på fredagen den 13:e ^^

Skulle på besiktning så stod med bilen igång för att den skulle värma upp sig.

Stod i utkanten av vår såkallade infart på hörnan.

Dom håller på att lägga fiber utanför jobbet och har satt staket runt om hålan. Men man har ju bra utsikt över trafiken ändå.

Iallafall sitter i bilen och ser lite i vänster gluggen att deras jobb bil kommer.

Hade väl inte lagt märke till det så mycket om den inte kört så sakta förbi.

Tittar bara lite snabbt upp och ser då "killen" vrider heeeela huvudet och glor länge, nästan ler, sen dessutom så sitter hans kollega bredvid och gör detsamma haha.

Först så tänkte jag att dom nog bara var rädd att krocka med mig, ifall jag skulle köra ut.

Men sen undrar jag, dom kör ju en stor skåpbil, då sitter man ju så mycket högre och ser trafiken mycket bättre.

Jag vet faktiskt inte...men komiskt är det ^^

Många varma kramar till dig!

http://overleva-uretrit.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

15 januari 2017 10:58

<3<3<3

http://overleva-uretrit.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards