Direktlänk till inlägg 25 januari 2017

Du klarar mer än du tror ...

Av Annie - 25 januari 2017 20:00

       


      Hade jag sett denna bilden för 5 månder sen .. så hade jag reagerat på ett annat sätt.

      Då hade jag tagit det som ett hån eller slag i magen.

      Nu reagerar jag på ett annat sätt när jag ser bilden. På ett helt annat sätt.

      Nu förstår jag att det stämmer.  För ...
      .. jag kan nu göra saker som jag inte trodde var möjligt. Jag trodde helt ärligt att jag hade tränat

      för sista gången när smärtorna kom.

      Men att jag nu kan träna lätt styrketräning 3 ggr/vecka och ta (nästan) en promenad varje dag.

      Det känns grymt. Så nej det är inte omöjligt. Ge aldrig upp.


      Jag tror mycket sitter i psyket. Om du tror att du klarar av det, så är det större chans att du faktiskt

      kommer klara av det. DU klarar mer än du tror, jag lovar :)

      Självklart är det väldigt individuellt och beroende på livssituation-men man vinner mycket på att

      försöka kämpa och fortsätta framåt.


      Och då jag försöker tänka mer på att må bättre nu och tänka mer positivtet :) Bjuder på dennna ;)


     


 
 
Days by Johanna

Days by Johanna

25 januari 2017 20:14

Tycker det är en bra bild.

Ja jag hoppas tabletterna skall hjälpa, de gjorde det förra gången, så hoppas nu med.

http://daysbyjohanna.blogg.se

 
skotetmotlivet

skotetmotlivet

25 januari 2017 20:18

Önskar verkligen att den sista bilden kunde vara sann :)

http://skotetmotlivet.bloggplatsen.se

 
deninrekampen

deninrekampen

25 januari 2017 21:27

Ligger mycket i det du skriver, som vanligt vännen, kram! <3

http://deninrekampen.bloggplatsen.se

 
Annelie

Annelie

26 januari 2017 09:45

Visst är det så.... för oss flesta i alla fall.
Det är bara att ta tag i sig själv,,, men sen är det ju olika svårighetsgrader.
Då får det ta den tiden det tar.

MEN, det går aldrig säga till en person "ryck upp dig",,, det kan verkligen ge motsatt effekt.

Du är i alla fall jätteduktig... *hurrar*

Kramar om.. // Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

 
Days by Johanna

Days by Johanna

26 januari 2017 10:55

Skönt du ingen skuld har, jag hade gärna blivit av med min haha

http://daysbyjohanna.blogg.se

 
MartinaOlsson

MartinaOlsson

26 januari 2017 11:03

Hej! Jag vill bara tipsa dig om att jag just nu har en tävling i samarbete med Viphuset på min blogg :) Viphuset är en webbshop där du främst hittar heminredning, men även en del kläder och smycken. Och det du kan vinna i tävlingen är en valfri vara ur deras sortiment till ett värde av max 600kr! Vill du vara med och tävla? Klicka på länken nedan! :)
https://martinaolsson.myshowroom.se/64984/tavling-vinn-en-valfri-vara-fran-viphuset/

http://martinaolsson.myshowroom.se

 
Ida &Oslash;verland

Ida Øverland

26 januari 2017 11:04

så fint tips! trenger slik motivasjon! takk!

http://www.idaoverland.blogg.no

 
Kattis

Kattis

26 januari 2017 14:32

Helt rätt tänk...man är alldeles för duktig på att underskatta sig själv!☺

sv: ja hade varit lite surt om nån annan tagit skorna!

Kram

http://stellaefoto.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards