Direktlänk till inlägg 30 januari 2017

Pepp från läsare & ny vecka ..

Av Annie - 30 januari 2017 18:15


  Jaha, så var det måndag igen .. måste helgen gå så fort? ;)

  Ja det är inte mycket att göra åt, tack och lov kommer det en ny helg i senare i veckan ;)


  Mående idag?  Hyfsat. Visst jag hade ganska ont i min kropp imorse och kände mig stel som en 75-åring

                        men det bästa då är att Gå Upp, inte ligga kvar i sängen.

                        Får absolut inte mindre ont av att ligga kvar-så lika bra gå upp då. Snarare tvärtom, mer ont.

                        Och det lättade lite efter att jag börjat röra på kroppen*


  Klädstil idag?  Mina armypants, haha det är mysbyxor som ser ut som militärbyxor.

                        Får lägga upp en bild nån dag ;)


  Tankar idag?   Ganska positiva. Visst dem mindre bra tankarna kommer ju fortfarande-

                        men jag har mer positiva tankar-än negativa tankar. Och det är ett framsteg ;)

                        Även små framsteg ÄR framsteg.


  Gjort idag?     Har tagit min dagliga promenad. Idag vart det 3 km och skogspromenad ;)

                        Lätt styrkträning av mage och armar i 30 min. Underbart och härligt ;)

                        Tvättat och hållt på med blanketter som ska skickas in,

                        Naturligtvis skrev jag fel också-så fick skriva ut nya. Bra med skrivare hemma ibland ;)



   Vill också säga tack för den fina feedbacken .. jag fått ang mina inlägg om min träning.

   Speciellt från 2 läsare-som kände sig peppade och inspirerade till träning, så kul att höra*

   En läsare önskade gärna ett inlägg-med tips när man är nybörjare på det här med träning.

   Så ett sånt kommer senare i veckan, självklart nappar jag på att göra ett sånt :)


    

 
 
natalia

natalia

30 januari 2017 18:40

Härligt med positiva tankar :D

http://nouw.com/nattis

 
Madde / Livet som mamma lärare och doula i Dalarna

Madde / Livet som mamma lärare och doula i Dalarna

30 januari 2017 21:59

Åh så härligt det låter :)

http://www.saramadeleine.se

 
åsa i åsele

åsa i åsele

31 januari 2017 08:37

Go morgon, känner igen det där med stelhet på morgonen, det är jobbigt innan kroppen är varmkörd ;-)

Jag hoppas Du får en fin tisdag, kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
Sanna

Sanna

31 januari 2017 11:45

Positivt tänkande är viktigt <3

SV: Tack gumman <3
Kramar
Sanna

http://krimskramsan.bloggplatsen.se

 
Kattis

Kattis

31 januari 2017 13:42

Så härligt med positiva tankar och massa trevlig feedback från läsare! Det är verkligen inspirerande att läsa om din resa!☺

sv: Sarahs är mysigt det håller jag med om men kan även varmt rekommendera Söders Källa nästa gång ni ska ut och käka för är både trevlig stämning och så fräsch och god mat där!😀

Kram

http://stellaefoto.blogg.se

 
Anna

Anna

31 januari 2017 17:30

SV: Ja känns ganska skönt att komma igång med en utredning med magen. Har en pappa med ulcerös colit och med en massa polyper i tarmarna. Sen ganska trött på att alltid tänka på magen. Jo det är bättre med det andra. Ganska märkligt allt. Skulle vilja göra en sån MR buk med kontrast. Så man ser allt. Ska försöka undvika det andra.

Är också sugen på att se ett träningsprogram för nybörjare. Kul att se hur/vad andra gör:-)

Kram

http://sneckan81.bloggplatsen.se

 
deninrekampen

deninrekampen

31 januari 2017 18:16

Sv: Jag blir så rörd av dina fina ord som u skrev till mig på bloggen! Fina du! Det värmer i mitt hjärta att till och med du kan se dem små framstegen som kommer, utan att ens vi träffats! Jag vet att jag gjort framsteg, det gör nästan det jobbigare när det kommer ett steg bakåt :/

Tack finaste du! Kram <3

http://deninrekampen.bloggplatsen.se

 
Hanna

Hanna

31 januari 2017 18:25

hur är det med dig idag Finis? :)

http://Nouw.com/hannawahlberg

 
Annelie

Annelie

1 februari 2017 13:58

Jag är också så, att är jag FÖR stel eller har FÖR ont, då orkar jag inte ligga innan värkmedicinen är intagen.

Härligt att du har MER positiva tankar är negativa,,, å detta du skrev om att alla framsteg små som stora är ju ändå FRAMSTEG.

Ha det bäst och sköt om dig vännen... // Kramar om Annelie <3

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards