Direktlänk till inlägg 5 december 2017

Var stolt över Dig själv ..

Av Annie - 5 december 2017 19:06


    Ja då var det kväller igen. Denna tisdag har rullat på rätt fort ändå-känns det som.

     Denna dag har bestått av möte, lite julklappshandling och storhandling på coop.

     Och mötet gick ganska bra, hoppas allt kommer gå bra och som jag vill-det får framtiden utvisa ;)

 

     Har också ringt salongen idag. Och yeaa, jag har tid hos bästa tjejerna nästa fredag.

     Jag fick nog hennes sista tid innan jul, men ibland ska man ju ha tur :)

 

     Och vet ni vad? Idag är jag riktigt nöjd med mig själv och stolt över mig själv.

     Det är viktigt att klappa sig själv på axeln och verkligen vara nöjd med sig själv när man gjort nåt bra 

     Inte bara haka upp sig på det man gör mindre bra ..

 

     Så var stolt över dig själv-Du har säkert gjort flera bra saker idag.

 

     Mitt hår behöver verkligen omvårdnad nu, men snart så ;)

 

 
 
natalia

natalia

5 december 2017 19:27

Jodå min dag har varit bra :) Varit iväg o tränat, vart i skolan, gjort mat här hemma, handlat, varit ute på pw o bakat :)

http://nouw.com/nattis

 
Maria

Maria

5 december 2017 22:14

Sv: oki, hoppas att du får nåt bra tips som hjälper. Jag har ju också IBS och det tar ett tag innan man lär sig vad man kan äta och inte och sen har man ju bra och dåliga dagar med magen.

Ja, det är skönt att vara färdig med julklapparna, jag är alltid ute i god tid :)

Kram

http://www.olikasidoravlivet.blogg.se

 
Jennifer

Jennifer

5 december 2017 22:30

Man ska vara stolt över sig själv, det är viktigt :D

http://missjennifer.se

 
Kattis

Kattis

6 december 2017 16:44

Härligt att mötet gick bra och ja, jätteviktigt att vara stolt över sig själv. Vi gör ju en massa bra saker hela tiden!☺ härligt med frisören också, jag fick tid 22 december hos min...verkligen sista tiden innan jul!😛

Kramar

http://stellaefoto.blogg.se

 
natalia

natalia

6 december 2017 16:48

Kul att du fick tid :D

http://nouw.com/nattis

 
Johanna Utterberg

Johanna Utterberg

6 december 2017 17:10

Åh så klok du är och det är precis vad man ska göra, man ska vara stolt över sig själv och komma ihåg att ge sig själv en klapp på axeln då och då :) Hoppas du får en fin kväll! <3 Kram

http://johannautterberg.blogg.se

 
Amanda

Amanda

6 december 2017 18:33

Lät som en härlig dag <3

http://mandasdiary.devote.se

 
natalia

natalia

7 december 2017 08:38

Hoppas du får en härlig dag :)

http://nouw.com/nattis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards