Direktlänk till inlägg 10 december 2017

Veckans händelser i stort och smått ..

Av Annie - 10 december 2017 19:15


      Veckans fysiska aktivitet. Då jag fortfarande dras med denna sega förkylning-

        så har det blivit promenader denna vecka. Verkligen längtar till träning nu, så hoppas jag kan 

        träna väldigt snart. Abstinens nu ;)


      Veckans roliga. Jag vann. Deltog i en tävling hos www.nouw.com/nattis & jag vann! Yeaa.

        Och jag vann ett kit från Apoteket med olika vitaminer. Känns som en mening med att just jag vann det ;)

        Och ytterliggare lite julfix hemma ;) Jag gillar att pyssla och fixa hemma.

    

      Veckans måste. Möte På AF-med min handläggare.

        Varit sjukskriven innan och då jag blev nekad sjukpenning från FK-så då var det bara att anmäla sig till AF.

        Det måste man göra vid avslag-för att säkra sin SGI (Sjukpenninggrundande inkomst).

       

      Veckans sämsta. Ångest, oro inför framtiden & oro över cancerbeskedet som kommit nära oss.


      Veckans bästa. Att jag ändå mår bättre psykiskt nu. Visst jag har saker jag verkligen kämpar med-

        men jag mår bättre än vad jag gjorde för 1-1,5 månad sen :)

 

        Veckans fundering. Alltså jag är kvällstrött och morgontrött. Verkligen trött, ofta.

        Men antagligen en kombination av mina kroniska sjukdomar och denna årstid. Är ju mörkt nästan jämt ;)

    

 

      Veckan som kommer då?

 

      Ja jag börjar veckan med ett möte igen, sen blir det att fundera ang det.

        Ska också ringa min handläggare igen. Sen så hoppas jag att jag kan träna-det skulle behövas ;)

        Ska nog också julbaka och göra julgodis. Och fixa de sista julklapparna.

 

   

 
 
natalia

natalia

10 december 2017 20:57

Tack för länken <3 Tror verkligen kitet kan vara bra fär dig ;)

http://nouw.com/nattis

 
Emm

Emm

10 december 2017 20:59

Hoppas orken snart kommer tillbaka ♡ Kram

http://www.motherofbutterflies.blogg.se

 
åsa i åsele

åsa i åsele

10 december 2017 22:06

Många, ja de flesta är mer trött under november februari har läkare sagt å det kanske stämmer även om det varken hjälper eller gör någon av oss piggare.

Tror Du inte att Du påverkas både av förkylning och det runt om Dig som gör att Du blir tröttare, psyket stänger ner... behöver vila.

Vitamintillskott är nog en bra ide, jag tror ju att vi kroniskt sjuka behöver tillskott för att må så bra som möjligt.

kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
Johanna Utterberg

Johanna Utterberg

11 december 2017 16:00

Älskar listor och att läsa mer om personen bakom bloggen, kul att du vann en bloggtävling, det var du så värd! <3 Hoppas du har en bra start på nya veckan. Kram

http://johannautterberg.blogg.se

 
Maria

Maria

11 december 2017 17:20

Verkligen skit att så många som behöver sjukpenning blir nekad, jag måste haft otrolig tur som fick sjukersättning. Men det är så fel att sjuka ska behöva vända sig till AF, man hör ju inte dit egentligen. Men hoppas att du får bra hjälp där.
Kram

http://www.olikasidoravlivet.blogg.se

 
Amanda

Amanda

11 december 2017 17:59

Åh vad kul att du vann<3

http://mandasdiary.devote.se

 
Kattis

Kattis

11 december 2017 18:28

Skönt att höra ändå att det är bättre med måendet nu iaf, hoppas även förkylningen försvinner nu så du kan träna och må ännu bättre!:D Grattis till din vinst!

Hoppas du haft en riktigt bra måndag! Kramar

http://stellaefoto.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards