Direktlänk till inlägg 26 december 2017

God fortsättning på julen ...

Av Annie - 26 december 2017 16:15


 Redan annandag Jul .....



       Dessa dagar har gått så fort. Min jul var mysig, dock kom både mensvärk och förkylning på 

       självaste julafton-så måendet var väl inte tipptopp direkt.

       Men det gick-tack vare värktabletter. Fick iaf träffa nära & kära, äta jättegod mat, dricka julmust,

       umgås med barnen( våra fadderbarn ;) och köra julklappsspelet :)

    

       Och på juldagen hade jag och sambon våran lilla julafton. Vi åt gott och gav varandra julklappar :)

 

       Det viktigaste på julen tycker jag är samvaron och att träffa nära & kära. Julklappar är inte prio1 

       för mig, men tänkte ändå visa upp några stycken för er- som jag fått :)

    

        Nya glas. Yeaa. Nått jag velat ha ett bra tag nu. Kommer från Lagerhaus ;)

   

        Ny bok. Denna är också efterlängtad ;)

   

        Ny sladdlös laddare till mobilen. Från bästa sambon. Nåt jag behöver och tittat på ett tag ;)

 

        Hur har Din jul varit? Hoppas den varit bra :)/Kramar Annie.

 

Helg · Högtider · Jul · Livet
 
 
Maria

Maria

26 december 2017 22:05

Fina glas :)

http://www.olikasidoravlivet.blogg.se

 
Johanna Utterberg

Johanna Utterberg

26 december 2017 23:13

Håller med dig om att det är samvaron och att få vara tillsammans som är det viktigaste under julen, men åh vad fina och bra saker du fick i klapparna!! :D Jag har såna där glas i min webshop, så vi passade på att köpa dem till oss själva också för ett tag sen :) Kramar <3

http://johannautterberg.blogg.se

 
icaibloggen

icaibloggen

27 december 2017 03:43

Låter som en mysig jul trots att mensen och förkylningen kom, men det är som du säger det är att man umgås som är själva tanken egentligen. Men verkar va bra julklappar du fick finaste <3 Kram

http://nouw.com/icaibloggen

 
Emm

Emm

27 december 2017 12:38

Vilka bra klappar! Användbara och praktiska! :) Ha en fortsatt fin dag.

http://www.motherofbutterflies.blogg.se

 
åsa i åsele

åsa i åsele

27 december 2017 16:06

Låter som Du haft en fin jul :)
Härligt.
kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
Saraemma

Saraemma

27 december 2017 18:11

Låter ändå som en bra och mysig jul :) Jag har också haft det bra, lite mycket folk bara, jag blir så otroligt trött av många människor runt omkring, även om det är släkt och vänner. Men mysigt har vi haft :)
Hoppas du får bra hjälp av Af och att arbetsträningen blir bra.
Kram!

http://ryggresan.bloggplatsen.se

 
JoJo

JoJo

27 december 2017 19:02

så fina saker du har fått :) glasen var verkligen superfina!!

sv; åh men tack fina du! :) god fortsättning <3​

http://nouw.com/rockdoll

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards