Direktlänk till inlägg 31 december 2017

Nyårskrönika-året som varit & året som kommer, 2018!

Av Annie - 31 december 2017 17:00


  Jaa, hur har då detta året 2017 varit?

 

      -Året började bra med arbetsträning och en blick ut i arbetslivet. Slutade också med mina mediciner,

       mina antidepressiva, mådde bara bättre och bättre. Sommaren kom och vi gjorde mycket skoj,

       var bla i roslagen på landstället, var på fest hos vänner, grillfest,  i Sthlm-bodde på hotell och 

       var på takvandring. Utvecklade också min konst och kreativitet på nya plan och med nya drömmar.

       Kom igång rejält med träningen igen, styrkekträningen som jag älskar.

 

      -Sen hände nåt en bit in på hösten och jag började må sämre och sämre. Depressionen var ett faktum.

       Började med antideppresiva och fick tabletter för sömnen-då min sömn var obefintlig.

       Att jag inte sov gjorde mitt mående om möjligt ännu sämre. Att behöva bråka med FK gör ju

       inte heller att man mår direkt bättre.

 

      Så mitt år har varit väldigt blandat. Men jag mår bättre psykiskt nu och siktar mot 2018.

      Och hoppas att det blir ett riktigt bra år! Ett ännu bättre år. Det ska bli ett bättre år!

   

       Gott Nytt År till er  ALLA fina läsare och bloggvänner! :)

 
 
Johanna Utterberg

Johanna Utterberg

31 december 2017 21:04

Skönt att det är bättre psykiskt nu, och jag önskar dig allt gott inför 2018!! GOTT NYTT ÅR VÄNNEN! <3 Kram

http://johannautterberg.blogg.se

 
Annelie

Annelie

1 januari 2018 10:19

Gott nytt 2018 & God Fortsättning

Sköt om dig vännen... // Kramar Annelie

http://nouw.com/gifta6570

 
Maria

Maria

1 januari 2018 12:19

Skönt att du ser positivt inför 2018. Jag hoppas att du får ett fint år.

Stor kram

http://www.olikasidoravlivet.blogg.se

 
Emm

Emm

1 januari 2018 12:20

Trist att du kom in i en depression. Vet hur det är :( Önskar inte ens min fiende det. Har du provat kbt? det hjälpte mig jättemycket!
God fortsättning! ✨

http://www.motherofbutterflies.blogg.se

 
JoJo

JoJo

1 januari 2018 12:33

gott nytt år fina du! jag hoppas att 2018 kommer bli ett bra år för dig! :)

sv; ja visst är det fina färger på läppstiften? :) åh men tack finis, vad glad jag blir att få höra det :D i know, det är assegt att vara förkyld. jag är också väldigt förkyld. jag blev det på annandag jul. tror att det är min systerdotter som har smittat mig. haha :P men förutom det så mår jag bra. hur mår du själv? kram <3​

http://nouw.com/rockdoll

 
Saraemma

Saraemma

1 januari 2018 14:07

Gott nytt år Annie!

http://ryggresan.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

1 januari 2018 19:07

Underbart med en så positiv inställning till de nya året!

http://nouw.com/nattis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards