Direktlänk till inlägg 22 februari 2018

Ett måste för katttälskare ..

Av Annie - 22 februari 2018 20:00


    - Gatukatten Bob av James Bowen


      Detta är en sann berättelse-om när James en fd missbrukare som bor i en träningslägenhet-

        och försöker få ordning på sitt liv igen-träffar på Bob. Handlingen utspelar sig i London.

        Bob är en väldigt speciellt katt som innan dem träffades, antagligen levt på Londons gator.

        James märker efter ett tag att Bob är en väldigt speciell katt.

 

      Åh vad jag gillade denna bok. Ett måste för kattälskare!


      Den här boken bjuder på mycket. Den är både djup, varm, berörande och charmig.

        En sann berättelse. Så mysig ;)


   

 
 
åsa i åsele

åsa i åsele

22 februari 2018 21:32

En bok som berör. kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
Carola

Carola

22 februari 2018 22:31

Åh, den har jag velat läsa :). Nu måste jag ju göra det :). Hoppas du har en fin kväll. Massa kramar <3

http://imittpsyke.blogg.se

 
natalia

natalia

23 februari 2018 08:51

Ska tipsa mina kattgalna kompis ;)

http://nouw.com/nattis

 
Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

23 februari 2018 13:28

Vilken mysig bok, måste kolla in :D Kram!

http://evahle.se

 
elin

elin

23 februari 2018 14:15

Åh älskar katter<3

http://nouw.com/johnssons

 
elin

elin

23 februari 2018 19:06

Sv: Ja verkligen så himla söta och fina djur!<3

http://nouw.com/johnssons

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards