Direktlänk till inlägg 28 februari 2018

Vardagsgodis ..

Av Annie - 28 februari 2018 16:15


   Vet du detta? Intressant eller ointressant?



       -Jag tog hål i öronen när jag var 10-11 år men fick sen massa besvär och infektioner i 20 årsåldern,

          och sen nickelallergi. Så örhängen är inget jag använder. Men det gör faktiskt inte så mycket.

          Är en bagatellgrej.

 

        -Jag älskar tulpaner. Allra helst vita eller ljus rosa. Men även en bukett tulpaner med färg 

         är nåt jag uppskattar.

 

        -När jag var yngre ville jag bli bagare eller konditor, för jag älskade att baka och vara kreativ

         på det sättet. Men jag la ner det när jag kom på att jag då måste gå upp typ 3 på morgonen. Haha ;)

         Jag är inte såå morgonpigg ;)

 

        -Jag tog körkort lite senare i livet. Det bästa jag gjort ;)

         Skulle aldrig kunna tänka mig att vara utan körkort och bil numera. Det bästa! Har en röd pärla :)

 

         -Jag är en driven person som gillar äventyr även om jag lugnat ner mig något på senare år ;)

          Har bla provat skärmflygning (tandemflyg), varit kartläsare på en mindre rallytävling och 

          varit på stipendieresa i Aten-via en tidigare arbetsplats

 

        -Jag kan ha humör men är inte långsint ;)

 

    

 
 
Louise

Louise

28 februari 2018 18:14

Vilken rolig lista! 😃

http://louiseelinore.com

 
Sussi

Sussi

1 mars 2018 11:21

Jag tog också hål i öronen tidigt. Numera använder jag inte örhängen längre. Tror nästan hålen vuxit igen numera ;)
Jag har bilproblem för tillfället. Så just nu önskar jag att jag inte hade en bil haha

http://nouw.com/enkelthemma

 
Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

1 mars 2018 11:36

Älskar också vita tulpaner, så fint! :) Kram

http://evahle.se

 
Johanna Utterberg

Johanna Utterberg

1 mars 2018 12:25

Åh så roligt att få veta lite mer om dig, vad coolt att du har provat skärmflygning och varit på stipendieresa i Aten!! :) Hoppas du har en fin torsdag vännen <3 Kramar!

http://johannautterberg.se

 
it_is/Anette

it_is/Anette

1 mars 2018 15:43

Alltid skoj att läsa dina inlägg o är det något personligt, att man lär känn dig mer blir det ännu bättre :)

SV: Om jag ska vara ärlig... går lite upp o ner mitt ätande av grapefrukt *ler*

Jag tycker det är avkoppling :)
Ja komma o låna ditt kök *ler*

Kram <3

http://itismadeby.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards