Direktlänk till inlägg 11 mars 2018

Veckans händelser i stort och smått ...

Av Annie - 11 mars 2018 19:30

   

    Veckans bästa. All motion och alla promenader. Iaf nästan en varje dag-trots lättare förkylning.

     Det känns bra. ibland lugn prommis och ibland halvrask prommis eller pw.

 

     Veckans sämsta. Denna vinter har ju varit förkylning efter förkylning känns det som.

     Så fort en förkylning är avklarad, så går det bara nån vecka-så är det dax igen.

     Så i början av veckan var det dags igen. Diss för det.

 

     Veckans nya. När jag såg denna kvarg i affären var jag ju tvungen att köpa hem.

     Är verkkligen svag för lakrits. Men nää inte lakrits i kvargen, denna får tummen ner för mig ;)

    

    Veckans höjdpunkt. Flera saker. Andas frisk luft och få massa motion på alla promenadrundor,

     ätit god mat i helgen, mysig släktfika igår lördag med gofika som bullar och hallonpaj.

     Nya ideer till min konst och träff med en av mina bästa vänner i tisdags. Underbart :)


    Veckans inspo. Alla stunder av kreativitet, inspiration, tankar om konsten och tid med pennor

     och skissböcker. Och inspo vid youtube!

   

 

    Veckan som kommer då?


    Veckan som kommer ska jag öka lite på min arbetsträning och jobba lite-lite mer.

     Och det känns bra. Har fått ta min arbetsträning i en bra takt anpassad efter mig.

     Jobbar också med bra och förstående personal som själva vet hur det är att arbetsträna och det

     gör att det känns ännu bättre :)

 

     Förutom att arbetsträna så blir det massa motion och förhoppningsvis träning.

     Ja just det, vi ska vara kattvakter till helgen också och han kommer nog redan på torsdagen.

     Så massa kattmys. Inte mig emot. För den som inte vet-så är jag en STOR djur-och kattvän :)

 

 
 
Amanda CL - Life is art

Amanda CL - Life is art

11 mars 2018 19:47

Åh så fin teckning!!!! Asså älskar din teckningsstil!!!!! sååå snyggt!!!! :D <3

sv: det är sååå gott så hoppas det funkar bra i kruka :P
kram

http://amandacarlberg.se

 
Sarah

Sarah

11 mars 2018 22:42

Va tråkigt att kvargen blev en besvikelse :/

http://CheerSarah.devote.se

 
åsa i åsele

åsa i åsele

11 mars 2018 23:19

Härligt positivt :) kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
Sussi

Sussi

12 mars 2018 00:40

Trist med alla förkylningar som avlöser varandra. Håller tummarna att du kommer hålla dig frisk länge nu..
Nä, jag har också smakat lakrits på kvarg. INTE gott

http://nouw.com/enkelthemma

 
Johanna Utterberg

Johanna Utterberg

12 mars 2018 09:17

Så kul och läsa om din vecka när du gör såna här inlägg :) Låter som du har härliga planer för nya veckan och kul att kunna öka på arbetsträningen lite grann :) Ha en fin måndag <3 Kramar!

http://johannautterberg.se

 
Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

12 mars 2018 11:08

Usch vad jobbigt med alla förkylningar... Hoppas det blir bättre nu under våren för dig <3

http://evahle.se

 
Amanda CL - Life is art

Amanda CL - Life is art

12 mars 2018 19:26

sv: ja verkligen! ska köpa ett skåp på fredag så vill liksom fixa så det är fint tills dess :P ska även köpa blommor o så :)
tack så mycket <3

bara sanningen! :D<3
kram

http://amandacarlberg.se

 
NICOLE

NICOLE

12 mars 2018 20:58

Ja väldigt mycket vinter och snö och mycket sjukdomar :(( och vad läskig den där lakrits-kvargen verkar haha, inget jag kommer testa tror jag ;)

http://nouw.com/nwistrand

 
natalia

natalia

12 mars 2018 22:31

Hoppas verkligen våren är på ingång!

http://nouw.com/nattis

 
Anita

Anita

13 mars 2018 07:07

Jobbigt med förkylningar!

http://siliiins.blogg.se

 
Annelie

Annelie

13 mars 2018 09:42

Nääee,, detta med lakrits i kvarg lät inget gött,,, nu äter ju i och för sig inte jag kvarg över huvud taget, tycker inte om konsistensen på det.

Riktigt fin målad bild... // Kramar Annelie

http://nouw.com/gifta6570

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards