Direktlänk till inlägg 13 mars 2018

Vet inte om man ska skratta eller gråta ..

Av Annie - 13 mars 2018 13:30


   Ja idag har jag ledig dag och det var väldigt passande känner jag. Då jag blivit förkyld igen.

    Vet inte om man ska skratta eller gråta åt det, men jag föredrar att skratta.

    Jag är ju kroniker och det förbättrar ju inte heller direkt immunförsvaret.

    Då jag bla har en kronisk-magtarm-sjukdom och 70 % av immunförsvaret sitter ju i tarmen :)

    Så bara att göra det bästa av det. Och gilla läget-kunde vara sämre ;)

  

    Denna tisdag är väldigt lugn. Slappa i soffan, kolla tv, lyssna på ljudbok. Dricka te.

    Har lyssnat klart på Pamela Anderssons bok " Jag ska inte dö idag". Den var super bra!

    Och har börjat på en ny också.

    Den nya är "Elva år i fångenskap" av Michelle Knight. Hon var en av sammanlagt 3 tjejer som kidnappades

    och hölls inlåsta av Ariel Castro. Sann berättelse, som hände i början av 2000-talet.

 

    Och till lunch vart det sambons goda pannkisar. Han gjorde dem igår,

    så dem sista vart lunch till mig idag. Mums :)

 

     Vad gör Du idag?

    

 
 
Carola

Carola

13 mars 2018 14:18

Det låter som en toppen dag med te och ljudbok förutom förkylningen :(. Böcker är verkligen livet tycker jag :). Det är lugn och ro och flykt från verkligheten. Jag tycker också om självbiografier. Dem läser jag helst och fakta :). Hoppas förkylningen ger med sig snart <3 massa kramar

http://imittpsyke.blogg.se

 
åsa i åsele

åsa i åsele

13 mars 2018 16:06

Pratade med en kompis idag om att förkylningarna bara går runt, runt denna vinter, har väl aldrig själv varit så förkyld nån annan vinter om denna. Verkar icke spela nån roll vart i landet man bor, det går förkylningar överallt.

Gott med pannkaka :)

Krya på kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
Amanda CL - Life is art

Amanda CL - Life is art

13 mars 2018 18:51

krya på dig!!! Är verkligen jobbigt när sånt påverkar allt liksom <3<3 Hoppas du blir frisk fort!

Tack för tipset med Pamela Anderssons bok!

sv: åh tack!!! <3<3 jag blir alldeles tårögd av läsa det <3<3
Tack för ditt stöd!!!
Kramar

http://amandacarlberg.se

 
blondina

blondina

13 mars 2018 19:09

Härligt, krya på dig vännen :)
sv; Tycker lätt att man förtjänar lite nytt :) Jag jobbar heltid inom vården, rygg ben och kropp ja t.om psyket tar hårt och när lönen kommer så känner man lätt att man förtjänar de där, de där och så de dääääär :D Hahah eller hur?? ;) Vad fick du hem då? Puss

http://blondinas.se

 
Johanna Utterberg

Johanna Utterberg

13 mars 2018 21:50

Åh så typiskt att bli sjuk igen, men tur att du har positiv inställning och tänker så. Det är inte lätt, men skönt att du kunnat ta det lugnt idag och ååååh så gott med pannkakor! :) <3 Krya på dig fina!!<3

sv: Ja så kul att vi gillar träning båda två! :) Och tack snälla du, det är inte lätt och veta allt, men kul att du tyckte det var grymt jobbat av mig. Kramar!

http://johannautterberg.se

 
Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

14 mars 2018 12:33

Nej vad tråkigt att du blivit sjuk igen. :( Krya på dig <3
Gott med pannkakor, det vill jag också ha. Kram!

http://evahle.se

 
Johanna Utterberg

Johanna Utterberg

14 mars 2018 14:58

sv: Ja superkul verkligen! :D Vad skönt att du inte mår sämre idag iaf <3 Hoppas du får en härlig onsdag. Kramar! <3

http://johannautterberg.se

 
Maria

Maria

14 mars 2018 16:20

Nej vad trist att du är förkyld igen. Krya på dig.

Kram

http://www.olikasidoravlivet.blogg.se

 
Annelie

Annelie

15 mars 2018 03:48

Krya på dig ordentligt nu... jobbigt att få den ena förkylningen efter den andra, för varje gång tar det ju längre tid att återhämta sig.
Det började vissla i mina luftrör igår kväll igen, tog ju sista kuren cortison igår morse. Så hoppas det bara var en tillfällighet.

Ha nu en jättefin torsdag... // Kramar Annelie

http://nouw.com/gifta6570

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards