Direktlänk till inlägg 15 mars 2018

Invigt helgen med endorfiner och frisk luft ...

Av Annie - 15 mars 2018 16:41


    Nu känner jag mig fylld av endorfiner och frisk luft. Vart en lång pw idag efter arbetsträningen.

     Så härligt. Solen sken och snön knastrade under skorna. Hela 5 km vart det faktiskt. Så nöjd ;) 

     Så nu är min arbetsvecka gjord och jag har Helg. Riktig skönt. 

     Helgerna känns verkligen som helger nu när jag jobbar, på ett bra sätt.

 

     Denna helg blir det flera promenader eller pws, målande och skapande av min konst, 

     Goda måltider, njuta av solen om den tittar fram ( hoppas hoppas ;) många kaffekoppar & kattmys.

 

     Vad ska Du göra i helgen?

   

 

 

 
 
NICOLE

NICOLE

15 mars 2018 19:37

Åh, pw's och frisk luft är såå underbart :) Speciellt när solen skiner så :D

http://nouw.com/nwistrand

 
it_is/Anette

it_is/Anette

16 mars 2018 03:02

Hoppas verkligen att din helg blir exakt så som du hoppas på - det är du så värd :)
Själv har jag faktiskt köpt mig en motionscykel för att kunna sitta på o röra på mig tider när det inte är så skoj att ta en promaned eller även vädret inte är det roligaste... Hade velat ha en roddmaskin, varit något jag velat ha länge, men nääää det får jag inte in där jag bor nu - det är trångt. Men motionscykeln är lite o går att "fälla ihop" så den går att ställa undan o tar inte allt för stor plats...
MEN - ja, jag o det här med att saker kanske någon gång kunde få flyta på - det sker inte.... allt gick så bra när jag monterade ihop den, lite trögt/tung att få muttrarna fast dragna ordentligt - men med lite envishet kommer man långt... tills den sista saken - den sista pedalen - nepp vill inte - fick fast den till hälften inskruvad mot den andra - men när jag cyklar så "rullar den upp" o pedalen ramlar av.... så något måste vara fel...lite som att gängorna går åt fel håll.
Ska försöka reklamera imorgon - vore ju trevligt att kunna använda den *ler*

Kramar om <3

http://itismadeby.bloggplatsen.se

 
Annelie

Annelie

16 mars 2018 04:50

Duktig du är med din träning, jag menar du får väl även promenad/er på jobbet också..??

Blir bara till att slappa denna helg, kanske om vi ställer oss på söndag och gör en massa olika maträtter, så det finns klart till veckan.

Trevlig Helg vännen.. // Kramar Annelie

http://nouw.com/gifta6570

 
åsa i åsele

åsa i åsele

16 mars 2018 07:45

Jag hoppas vi får behålla detta fina vårvinterväder över helgen. kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
natalia

natalia

16 mars 2018 09:13

Härligt :D

http://nouw.com/nattis

 
Maria

Maria

16 mars 2018 10:27

Låter som att du kommer få en fin helg.

Jag ska umgås med en vän på lördagen och på söndagen ska jag tvätta.

Kram

http://www.olikasidoravlivet.blogg.se

 
Johanna Utterberg

Johanna Utterberg

16 mars 2018 11:09

Härligt och börja helgen med en powerwalk och vilka mysiga helgplaner du har!! :D Jag ska jobba med butiken imorgon, men annars ska jag också försöka ha en lugn helg. :) Njut av fredagen vännen <3 Kramar!

http://johannautterberg.se

 
Anna

Anna

16 mars 2018 17:02

Ja vad händer i helgen. Fullt hus m 3 barn. Inga planer. Blir nog en mys helg och inga måsten.

Sv: Klänningen har kommit i jättemånga fina vårfärger😊

Kram

http://sneckan81.bloggplatsen.se

 
NICOLE

NICOLE

16 mars 2018 18:11

SV: ja visst är det härligt :D Hoppas du har en fin fredag! Kramis

http://nouw.com/nwistrand

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards