Direktlänk till inlägg 21 mars 2018

Trying to be a Warrior, not a worrier ...

Av Annie - 21 mars 2018 16:01


     Min ångest har ökat något sen krocken. Det är inte bara det rent fysiska, själva krocken som är jobbig.

      Det psykiska spelar också stor roll. Bara det att fixa alla papper till försäkringsbolaget,

      fotografera bilen och skadan på bilen som försäkringsbolaget ska ha.

      Och en sån sak som att köra förbi stället det hände varje gång jag åker till och från arbetsträningen.

 

      Plus att vi varit i kontakt med chefen till den andra föraren(han som körde på mig).

      Han som körde på mig är taxichaufför och hans chef har hört av sig,

      då han ville höra våran sida av saken och han undrade hur jag mådde. Bra och fint gjort tycker jag :)

 

     Idag har iaf ångesten varit mindre. Jag har arbetstränat och haft en bra dag på jobbet.

     Tacksam för min arbetsträning. Speciellt nu.

     Haft kul med vovvarna, varit på promenader och haft trevligt med tjejerna på jobbet.

 

      Har också pratat med Af idag och min arbetsträning koimmer förlängas. Yeaaa.

 

     Har en fråga till er som läser, är det nåt speciellt som Du skulle vilja läsa om på min blogg?

    

 
 
Louise

Louise

21 mars 2018 16:25

Väldigt fint att chefen hörde av sig och frågade hur du mådde! :)

http://louiseelinore.com

 
Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

21 mars 2018 16:42

Vad skönt att arbetsträningen kommer förlängas :) Förstår att detta med krocken har varit jobbigt :/ Kram <3

http://evahle.se

 
NICOLE

NICOLE

21 mars 2018 19:50

Ja men å så bra att den chefen hörde av sig :) Förstår att det känns jobbigt :( <3 hoppas allt löser sig med papper, försäkringar och inte minst ditt mående såklart. Kram

http://nouw.com/nwistrand

 
Miss Jennifer

Miss Jennifer

21 mars 2018 20:00

Guld värt när chefen förstår..

http://missjennifer.se

 
åsa i åsele

åsa i åsele

21 mars 2018 20:31

Positivt och tyvärr överraskande att chefen hörde av sig å frågade hur Du mådde, bra gjort av hen, mer omtänksamhet å empati i samhället är nödvändigt.
Härligt att Du får fortsätta arbetsträna, även det positivt och glädjande.
Jag förstår absolut att Du fått mer känning av ångest efter olyckan, det kommer tyvärr troligen sitta i ett tag, men förhoppningsvis blir det lättare för var dag som går.
kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
Pia Widlund

Pia Widlund

21 mars 2018 21:13

Det går åt rätt håll. Kram

http://www.piaw.se

 
Annelie

Annelie

22 mars 2018 06:30

Usch ja... jag förstår precis hur du mår och tänker.
Men, vilken underbar chef som ringer och vill höra er version och framför allt frågar hur du mår, riktigt fint gjort.

Grattis vännen till din förlängning på hunddagiset.

Jag gillar din blogg som den är...

Kramar om <3

http://nouw.com/gifta6570

 
Johanna Utterberg

Johanna Utterberg

22 mars 2018 15:31

Förstår att det ger ångest<3 Men du är stark och skönt och höra att du finner styrka i de bra sakerna och att arbetsträningen är kul, och att den förlängs! :) Det låter ju jättebra <3 Hoppas du har en fin torsdag vännen. :) Kramar!

http://johannautterberg.se

 
freja

freja

23 mars 2018 15:39

Man är nog uppskakad ett bra tag när man varit med om något sådant eller har mycket ångest, men det kommer bli lättare. Kramar till dig <3

http://devote.se/frejalindsjo

 
Maria

Maria

24 mars 2018 09:32

Oj så bra att chefen till taxichauffören ringde dig för att kolla läget och om du mådde bra också.
Känns det bättre med stressen pga av krocken nu, har du kunnat bearbeta den?
Jag själv lyckade snurra runt med mammas bild när jag precis hade haft körkort och det var riktigt halt. Som tur vart det ingen krock med annan bil, men känslan och paniken när man känner att bilen börjar snurra och bakändan kommer runt åt fel håll. Det satt i ganska länge. Hoppas att du har någon som du känner att du kan prata med om detta

Stor bamse kram

http://www.olikasidoravlivet.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards