Direktlänk till inlägg 11 februari 2014

Hälsocentralen idag ....

Av Annie - 11 februari 2014 11:00


Har varit till Hälsocentralen idag på morgonen och träffat min sjukgymnast.

Tog bilen dit ( ja det är så otroligt skönt med körkort och bil .. ) och kom lite 

tidigt så jag satte mig i väntrummet så länge.

Då började jag blöda näsblod, herregud .. tur jag hade näsdukar i väskan.

Det blödde inte lite heller .. Ja jag är nog inte helt frisk heller ...

Så när hon kom satt jag med tuss i näsan och lutade huvudet bakåt....

Jag lyckas ju verkligen ... jaja jag var ju på hälsocentralen i alla fall ;-)

Det kunde varit värre, tur det inte hände när jag körde bilen ...

 

Efter Hälsocentralen blev det en tur till köpcentrum och Apoteket.

Dags att hämta ut mer mediciner igen, behövde även köpa lite annat där också.

Hade Ont och Värk när jag kom hem, akupunkturen gjorde mer ont denna gång.

Så vart en kaffe i soffan. Ja nu var det gott med kaffe.

Nu kan jag pusta ut ... Hemma igen!

 

   

 

 
 
natalia

natalia

11 februari 2014 11:21

Ååh vet hur det är att få näsblod... Har själv ofta näsblod. Fruktansvärt jobbigt!

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

11 februari 2014 11:26

Åh du med ..
Samma här, jag ha också lätt för att blöda näsblod .. Ja verkligen! :-(

Tur det kom när jag var på Hc ändå och inte innan, när jag körde.

Ha en fin dag :-)

 
Jess

Jess

11 februari 2014 18:06

Skönt att se att du är på bättringsvägen. Har inte haft tid att kolla din blogg så jag har läst ikapp nu. Sköt om dig nu ordentligt

http://attvaraannorlunda.bloggplatsen.se

Annie

11 februari 2014 18:46

Tack :-)Så kan det vara ibland ;-)
Tack, ska göra mitt bästa.

Kram!

 
luvcatz

luvcatz

11 februari 2014 19:11

Tur i oturen :/

Vilket skit hoppas det vänder snart/kram

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

11 februari 2014 19:43

Ja precis!

Tack för det, hoppas jag med :-)

Kram/

 
luvcatz

luvcatz

11 februari 2014 19:13

Hej hej :)

Jotack bra, älskar att det börjar ljusna, idag var det ljust när jag gick hem efter fyra :)

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

11 februari 2014 19:42

Hej hej ;-)

Ja det gillar jag med, så skönt ;-)
Vad härligt ;-)

 
natalia

natalia

11 februari 2014 22:24

Tack snälla<3

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

12 februari 2014 08:35

Varsågod!

 
ami

ami

11 februari 2014 22:53

Vad är de för sjukdom du har? :/

http://twofaced.se

Annie

12 februari 2014 08:36

Har 3 diskbråck i nacken :-(

 
En plats i solen

En plats i solen

12 februari 2014 06:39

Tur du iaf hann till hälsocentralen :) Inte kul med näsblod.

Ja jag skrev om det på min förra blogg med, och nu när jag mår dåligt i min ätstörningen, blir det aktuellt och ta upp det igen

Tack så mycket :)

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Annie

12 februari 2014 08:38

Ja det var tur!
Nä det är trist, har ganska lätt för att blöda näsblod.

Okej. Tråkigt att du mår dåligt i det igen :-(
Modigt att du tar upp det i bloggen!
Varsågod, Kram/

 
Nathalie

Nathalie

12 februari 2014 11:41

Hoppas det gick bra för dig igår i alla fall!! :) Kramiz

http://www.nathaliieskoog.blogg.se

Annie

12 februari 2014 12:08

Tack så mycket!:-)

Kram/

 
Ida

Ida

12 februari 2014 13:45

Näsblod, blä! Tur att du var där du var ifall det inte skulle slutat. Finns väl sån där blodstillande vadd man kan stoppa upp? Blöder sällan näsblod så jag vet inte.

SV: Ja det kändes passande. Ibland behöver man lite peppande ord.
Hoppas det blir en bättre dag. Man behöver dåliga dagar ibland för att kunna komma igen känns det som. ;)
kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Annie

12 februari 2014 14:51

Ja det är inte kul ..
Ja jag var ju på rätt ställe i alla fall ;-)

Ja så är det. ibland behöver man det ;-)
Tack så mycket! Ja det är nog så ;-)

Kramar/

 
Lizzie

Lizzie" title="http://blogg.se]Lizzie[/url]" target="_blank">blogg.se]Lizzie[/url]

12 februari 2014 14:10

Herre gud jag får alltid panik när jag får näsblod! XD men jag är sämsta undersköterskan så jag diggar verkligen inte kroppsvätskor. ..

http://www.RoseEmbers. blogg.se

Annie

12 februari 2014 14:53

haha det får jag nästan med, speciellt om jag är runt andra människor när det händer .. ;-)
Men var ju på hälsocentralen, så det kunde ju varit värre ..

Tack för titten hos mig ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards